تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1403 - 16:18
21 بازدید
کد خبر : 327681

وضعیت نامشخص کاپیتان پرسپولیس برای بازی با پاختاکور

وضعیت نامشخص کاپیتان پرسپولیس برای بازی با پاختاکور

امید عالیشاه که رکورد تاریخی نباختن در دربی را در اختیار دارد، چهارشنبه شب با بازوبند کاپیتانی در ترکیب پرسپولیس در دربی قرار گرفت. عالیشاه که بعد از رها شدن از مصدومیت در ترکیب پرسپولیس در چند بازی اخیر قرار گرفته بود، در نیمه دوم بازی با استقلال درخواست تعویض کرد و به دلیل آسیب

امید عالیشاه که رکورد تاریخی نباختن در دربی را در اختیار دارد، چهارشنبه شب با بازوبند کاپیتانی در ترکیب پرسپولیس در دربی قرار گرفت. عالیشاه که بعد از رها شدن از مصدومیت در ترکیب پرسپولیس در چند بازی اخیر قرار گرفته بود، در نیمه دوم بازی با استقلال درخواست تعویض کرد و به دلیل آسیب دیدگی جزئی از بازی ببرون رفت.

عالیشاه دقیقا در دیدار مقابل آلومینیوم هم درخواست تعویض کرده بود و نتوانست تا پایان در بازی بماند. به نظر می رسد مصدومیت عالیشاه برخلاف ابتدای فصل این باز از ناحیه کشاله است و به همین دلیل نتوانست به کارش در دربی تا پایان بازی ادامه دهد و تعویض شد.

حالا پرسپولیس درحالی قرار است دوشنبه به مصاف پاختاکور برود که وضعیت امید مشخص نیست و کادر پزشکی پرسپولیس قرار است بعد از بررسی های لازم، شنبه در خصوص بازی کردن یا نکردن عالیشاه تصمیم گیری کند.   

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn