تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1403 - 18:01
9 بازدید
کد خبر : 327776

نبض بازار؛ قیمت طلا امروز پنجشنبه ۵ مهر / پیشنهاد خرید دستبند النگویی طلا سه لاین

نبض بازار؛ قیمت طلا امروز پنجشنبه ۵ مهر / پیشنهاد خرید دستبند النگویی طلا سه لاین

شایانیوز- قیمت طلا ۱۸ عیار امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ به ۳/۹۰۶/۰۰۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به دیروز صبح ما به التفاوتی حدود ۱۰/۰۰۰ هزار تومان دارد؛ همچنین طلای ۲۴ عیار نیز  ۵/۲۰۷/۰۰۰ میلیون تومان می باشد. خرید طلا برای سرمایه گذاری باید کاملا هوشمندانه و بر اساس اصول انجام شود. برای چنین منظوری

شایانیوز- قیمت طلا ۱۸ عیار امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ به ۳/۹۰۶/۰۰۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به دیروز صبح ما به التفاوتی حدود ۱۰/۰۰۰ هزار تومان دارد؛ همچنین طلای ۲۴ عیار نیز  ۵/۲۰۷/۰۰۰ میلیون تومان می باشد.

خرید طلا برای سرمایه گذاری باید کاملا هوشمندانه و بر اساس اصول انجام شود. برای چنین منظوری شما باید هنگام خرید سراغ مصنوعاتی بروید که کمترین ضرر را در زمان فروش داشته باشند. یعنی اینکه طلا عیار بالا، اجرت پایین و سنگ و نگین کمی داشته باشند.

پیشنهادی امروز برای خرید طلا 

پیشنهاد اول امروزمان برای خرید طلا دستبند النگویی میخی با وزن ۱۲ گرم ۴۰۰ سوت و مبلغ بودجه ۶۰/۸۵۷/۰۰۰ می باشد که اجرت ساختی مطلوب را داراست؛ اجرت ساخت این محصول ۱۵.۲۵ درصد است که در کل مبلغی حدود ۷/۳۸۶/۲۴۶ میلیون تومان می شود.

همچنین سود طلا فروش و مالیات پرداختی نیز به ترتیب ۳/۹۰۷/۴۴۵ میلیون تومان و ۱/۱۲۹/۳۶۹ میلیون تومان است که اگر این مبالغ اجرت، سود و مالیات را ار مبلغ کل کسر نماییم قیمت طلای خام به دست می آید که در اینجا ۴۸/۴۳۴/۴۰۰ میلیون تومان است.

Untitled

پیشنهاد دوم اما دستبند النگویی سه لاین با وزن ۷/۸۰۰ ( دستبند توخالی است) و قیمت نهایی ۳۹/۲۶۷/۰۰۰ میلیون تومان است. 

اجرت ساخت این دستبند ۱۸ درصد و مطلوب به مبلغ ۵/۴۸۴/۰۲۴ میلیون تومان، سود طلا فروش ۷ درصد به مبلغ ۲/۵۱۶/۵۵۸ میلیون تومان و مالیا تعلق گرفته ۱۰ درصد به مبلغ ۸۰۰/۰۵۸ هزار تومان است که با کسر کردن این مبالغ از قیمت نهایی قیمت طلای خام این محصول حدود ۳۰/۴۶۶/۸۰۰ میلیون تومان می شود.

Untitled

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn