تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1403 - 18:30
30 بازدید
کد خبر : 327802

سوختن اتوبوس و ۶ خودرو در تصادف با تانکر حمل سوخت + تصویر

سوختن اتوبوس و ۶ خودرو در تصادف با تانکر حمل سوخت + تصویر

انحراف به چپ تانکر حامل سوخت و برخورد با یک اتوبوس و تریلر حامل خودرو در جاده لار به مرگ راننده اتوبوس و سوختن خودروها منجر شد. انحراف به چپ تانکر حامل سوخت و برخورد با یک اتوبوس و تریلر حامل خودرو در جاده لار به مرگ راننده اتوبوس و سوختن خودروها منجر شد.  به

انحراف به چپ تانکر حامل سوخت و برخورد با یک اتوبوس و تریلر حامل خودرو در جاده لار به مرگ راننده اتوبوس و سوختن خودروها منجر شد.

سوختن اتوبوس و 6 خودرو در تصادف با تانکر حمل سوخت + تصویرسوختن اتوبوس و 6 خودرو در تصادف با تانکر حمل سوخت + تصویر

انحراف به چپ تانکر حامل سوخت و برخورد با یک اتوبوس و تریلر حامل خودرو در جاده لار به مرگ راننده اتوبوس و سوختن خودروها منجر شد.

 به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، این حادثه ساعت ۶ صبح چهارشنبه رخ داد و  یک دستگاه تریلر حامل سوخت با یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کشنده خودروبر تصادف کرد.

 سرهنگ مهدی نیکبخت فرمانده پلیس‌ راه استان هرمزگان گفت: علت این حادثه انحراف به چپ تانکر حمل سوخت بود که از لار به سمت کهورستان محدوده روستای دوکل پهن، در حال تردد بوده و به‌شدت از روبه‌رو با اتوبوس و خودروی تریلی حمل خودروهای وارداتی در حال حرکت برخورد کرد.  در این حادثه هر ۶ دستگاه خودرو در میان شعله‌های آتش سوخت. یکی از رانندگان تریلی و دو مسافر اتوبوس مجروح شدند و راننده اتوبوس نیز جان سپرد.   

 

عبدالقادر کهوری، رئیس پیش بیمارستانی شهرستان بندرخمیر نیز گفت: در پی اعلام به مرکز ۱۱۵ تصادفی در محور کهورستان به لار سه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

 در این حادثه راننده حامل سوخت و دو نفر از سرنشینان اتوبوس توسط اورژانس کهورستان و سرتنگ به بیمارستان انتقال داده شدند. راننده تریلر خودروبر سالم است.

این حادثه باعث ایجاد ترافیک شدیدی شد اما امدادگران توانستند بعد از ۴ ساعت حریق را مهار کنند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn