تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1403 - 21:09
1256 بازدید
کد خبر : 327946

بهانه هلدینگ و باشگاه برای فرار از قبول خواسته هواداران

بهانه هلدینگ و باشگاه برای فرار از قبول خواسته هواداران

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، بعد از شکست استقلال در بازی شب گذشته برابر پرسپولیس و در شرایطی که هواداران این تیم بسیار ناراحت و عصبانی به نظر می رسیدند فرشید سمیعی و احمد شهریاری، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره استقلال در مصاحبه هایشان از نکونام حمایت کردند. اما بهانه ای که

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، بعد از شکست استقلال در بازی شب گذشته برابر پرسپولیس و در شرایطی که هواداران این تیم بسیار ناراحت و عصبانی به نظر می رسیدند فرشید سمیعی و احمد شهریاری، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره استقلال در مصاحبه هایشان از نکونام حمایت کردند.

اما بهانه ای که مدیران استقلال برای توجه نکردن به خواسته هواداران دارند این است که اگر با او قطع همکاری کنند، باید قراردادش را پرادخت کنند و حاضر نیستند این هزینه سنگین را بپردازند.

به همین دلیل مدیران استقلال ادعا می کنند امیدوار هستند نکونام خودش استعفا بدهد و برود اما سرمربی استقلال هم فعلا تصمیمی در این باره نگرفته است تا شرایط نیمکت آبی ها حسابی پیچیده شود.

اما این تمام واقعیت نیست و آفتاب نو تا ساعاتی دیگر حقیقت این موضوع را افشا می کند، این که چرا رییس هیات مدیره استقلال و  ماشین امضای او در طبقه پنجم باشگاه از اخراج نکونام وحشت دارند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn