تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1403 - 0:09
74 بازدید
کد خبر : 328086

آبی پوشان قبل از دربی بازنده شده بودند

آبی پوشان قبل از دربی بازنده شده بودند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال انتقاداتی به نحوه بازی آبی پوشان در دربی ۱۰۴ مطرح کرد. به گزارش سایت خبری پرسون، رضا رجبی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شکست آبی پوشان برابر پرسپولیس در دربی ۱۰۴ اظهار کرد: استقلال هم از لحاظ فنی و هم مدیریتی باخت. وقتی مدیریت با کادر فنی همدل نیست مشخصا


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال انتقاداتی به نحوه بازی آبی پوشان در دربی ۱۰۴ مطرح کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا رجبی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شکست آبی پوشان برابر پرسپولیس در دربی ۱۰۴ اظهار کرد: استقلال هم از لحاظ فنی و هم مدیریتی باخت. وقتی مدیریت با کادر فنی همدل نیست مشخصا این اتفاقات خواهد افتاد و قهرمانی پارسال را از دست دادیم، چون این همدلی نبود. سمیعی معاون حقوقی باشگاه بود و با ۴ مدیرعامل کار کرد، اما اشکالات زیادی باشگاه دارد و هنوز او ماندگار است. من متاسفم برای گریه‌های هواداران استقلال که امشب واقعا اذیت شدند. به نظرم اکنون بروند و حجت کریمی را برگردانند. من می‌دانم که چقدر حجت کریمی استقلالی هست و خیلی تلاش کرد و نکونام را به این تیم آورد و بدهی‌ها هم داد.

او افزود: سمیعی فرد نفوذی در باشگاه استقلال است. او به همراه شهریاری بعد از شکست دربی گفتند اتفاقی نیفتاده است. اگر اینطور است چرا سمیعی زیر نامه خروج نکونام را امضا کرده و دنبال مربی به خارج از ایران رفته بود. این‌ها سیاه بازی است و مردم گناه دارند. چرا اتفاقی نیفتاده است؟ آقای حقدوست کجای این باشگاه بوده است که ۱۰ روز قبل از دربی کنفرانس خبری می‌گذارد. اصلا این آقا در اندازه برگزاری کنفرانس خبری نیست.

رجبی گفت: نکونام درست است از لحاظ فنی مشکل دارد، اما مشکل اصلی مدیریت باشگاه است. من از نکونام خواهش می‌کنم به خاطر مردم یا او باشگاه را رها کند و برود و یا سمیعی جدا شود. مدیرعامل استقلال باید جوابگو باشد و یک مشت آدم دور خود جمع کردید و مربی به جای اینکه به بازیکنان آرامش بدهد اخراج می‌شود. تعویض‌های استقلال غلط بود، اما تعویض‌های پرسپولیس خیلی خوب بود.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه به نظرش آبی پوشان قبل از دربی، بازنده شده بودند، گفت: صددرصد، فشار‌هایی که روی نکونام گذاشتند. من کاری ندارم و نکونام هم باید کمک بگیرد، چون واقعا استقلال فوتبال خوبی بازی نمی‌کند. اصلا سیستمی کهنکونام مقابل پرسپولیس چیده بود اشتباه بود. ۳ بازیکن خوب ما در خط هافبک روی نیمکت نشسته اند. تا زمانی که سمیعی در باشگاه استقلال است، همین بدبختی را خواهیم داشت. آقای شهریاری! گریه و اشک‌های هواداران استقلال برای شما قابل احترام نیست؟ متاسفم برای باشگاهی که افرادی مثل زنده یاد ناصر حجازی، منصور پورحیدری و قلعه نویی حضور داشتند و زحمت کشیدند و رفتند، اما حق دوست که ۶ ماه در این باشگاه بوده نشست خبری برگزار می‌کند.

او در پایان گفت: آقای سمیعی! شما مدیر شبکه مجازی هستید و مدیریت کلان و تیمداری را بلد نیستید و به خاطر مردم همین امشب استعفا بدهید و بروید و ببنیم که شهریاری و هلدینگ چه تصمیمی می‌گیرند.


منبع: افکارنیوز

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn