تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1403 - 0:38
4 بازدید
کد خبر : 328104

پخش بازی تیم ملی از پارک‌ و فرهنگسرا

پخش بازی تیم ملی از پارک‌ و فرهنگسرا

اولین جلسه ستاد بررسی و هماهنگی مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در حالی به میزبانی مشهد و ریاست فرماندار این شهر برگزار شد که پس از آن محمدرضا ساکت در این مورد صحبت کرد. به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ او در ابتدا گفت: مسئولان فوتبال در جهت حمایت از فوتبال و ورزش

اولین جلسه ستاد بررسی و هماهنگی مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در حالی به میزبانی مشهد و ریاست فرماندار این شهر برگزار شد که پس از آن محمدرضا ساکت در این مورد صحبت کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ او در ابتدا گفت: مسئولان فوتبال در جهت حمایت از فوتبال و ورزش ملی با ظرفیت خوب این استان، جمع‌بندی کردند و بستری فراهم شد که این بازی در مشهد برگزار شود.

ساکت در پاسخ به این سوال که آیا از تمام ظرفیت ورزشگاه استفاده خواهد شد؟ عنوان کرد: بله این نگاه هست، اما ورزشگاه ظرفیت زیادی ندارد. با دستوری که داده شد قرار است در بخشی از فرهنگسراها و سینماها و فضاهای فرهنگی که ظرفیت پخش مستقیم بازی را دارد، بازی را پخش کنیم تا آنها هم به کمک بازی‌های ملی بیایند.

وی افزود: ورزشگاه استاندارد است، اما ظرفیت محدودی دارد و ما باید این را بپذیریم. بر این اساس مسئولان شهری و شهرداری مشهد و تاکیدات فرمانداری و هیئت فوتبال و ورزش استان بر این بود که از ظرفیت پخش در فرهنگسراها و مراکزی که امکان حضور خانواده‌ها، خانم‌ها و آقایان وجود دارد، استفاده کنند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn