تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1403 - 0:58
59 بازدید
کد خبر : 328120

شکست ناپذیری عجیب پرسپولیس در دربی

شکست ناپذیری عجیب پرسپولیس در دربی

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : آخرین پیروزی رسمی استقلال در دربی به سال ۹۶ برمی‌گردد، روزی که وریا گل سه امتیازی برای تیم وینفرد شفر به ثمر رساند؛ اما شاید بعد از آن مسابقه کمتر کسی تصور می‌کرد که استقلال تا هفت سال پس از آن مسابقه نتواند رقیب سنتی‌اش را شکست دهد و تمام آمارها

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

آخرین پیروزی رسمی استقلال در دربی به سال ۹۶ برمی‌گردد، روزی که وریا گل سه امتیازی برای تیم وینفرد شفر به ثمر رساند؛ اما شاید بعد از آن مسابقه کمتر کسی تصور می‌کرد که استقلال تا هفت سال پس از آن مسابقه نتواند رقیب سنتی‌اش را شکست دهد و تمام آمارها نیز علیه این تیم شود.

استقلال در اسفند ۹۶ بعد از شکست پرسپولیس موفق شد تعداد پیروزی‌هایش را در دربی‌های رسمی را به عدد ۲۳ برساند، تا پیش از آن مسابقه هر دو تیم موفق به کسب ۲۲ پیروزی شده بودند و بدین ترتیب استقلال موفق شد با برتری مقابل حریف سنتی، از نظر آماری هم از حریف دیرینه جلو بزند اما حالا بعد از گذشت هفت سال، پرسپولیس در این مدت شش پیروزی کسب کرده و فاصله‌ای قابل تامل با حریفش ایجاد کرده است.

پرسپولیس با پیروزی در دربی ۱۰۴، حالا در ۲۸ شهرآورد رسمی پیروز بوده است. این در شرایطی است که استقلال کماکان روی عدد ۲۳ متوقف بوده و بدین ترتیب پنج پیروزی کمتر از حریف سنتی‌اش دارد. آنچه هویداست، سرخ‌ها در طی این هفت سال ورق را کاملا به سود خود بازگرداندند و احتمالا تا سال‌های سال هم استقلال نتواند از این نظر، حریف سنتی‌اش را پشت سر بگذارد!

 

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn