تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1403 - 17:47
42 بازدید
کد خبر : 328822

استقلال با نکونام به قطر می‌رود یا بدون نکونام؟ | اخبار ورزشی

استقلال با نکونام به قطر می‌رود یا بدون نکونام؟ | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، شرایط حضور جواد نکونام در سمت سرمربی استقلال بعد از باخت در دربی به شدت وخیم شد. جایی که دیگر صبر هواداران به پایان رسید و دیگر این سرمربی را نمی‌خواهند، و به همین دلیل روز گذشته جلوی باشگاه تجمع کردند و علیه سرمربی، مدیریت

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، شرایط حضور جواد نکونام در سمت سرمربی استقلال بعد از باخت در دربی به شدت وخیم شد.

جایی که دیگر صبر هواداران به پایان رسید و دیگر این سرمربی را نمی‌خواهند، و به همین دلیل روز گذشته جلوی باشگاه تجمع کردند و علیه سرمربی، مدیریت و رئیس هیئت مدیره شعار سر دادند.

این اتفاقات قبل از دیدار حساس استقلال با السد رخ داد و نکونام تصمیم گرفت از سمت سرمربی‌گری استعفا دهد، اما باشگاه استعفای سرمربی را قبول نکرد و از طرفی نکونام اصرار به استعفا دارد.

باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که باتوجه به اهمیت فوق‌العاده دیدار استقلال و السد در مسابقات لیگ نخبگان آسیا برای استقلال و هوادارانش، کنار رفتن سرمربی تیم در این مقطع در راستای منفعت تیم و باشگاه نیست.

در ادامه، امروز خبری مبنی بر عدم حضور نکونام در اردوی آبی‌ها پیش از دیدار با السد منتشر شد. باشگاه استقلال اعلام کرد که تنها تا ساعت ۱۶ منتظر نکونام خواهد ماند و حالا به نظر می‌رسد که این اولتیماتوم و شاید رایزنی‌ها جواب داده و نکونام متقاعد به حضور در اردوی آبی‌ها شده است.

در نهایت جواد نکونام پس از حواشی اخیر زیادی که برای استقلال پیش آمد، دقایقی قبل در تمرین استقلال حضور پیدا کرد.

کاروان استقلال تا ساعاتی دیگر برای دیدار با السد، راهی قطر خواهد شد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn