تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1403 - 15:21
22 بازدید
کد خبر : 329783

اندونگ مهرداد محمدی را سرخ‌پوش کرد!

اندونگ مهرداد محمدی را سرخ‌پوش کرد!

به گزارش “ورزش سه”، اولین اتفاق جالب دربی تهران در دقیقه دو رقم خورد؛ زمانی که رامین رضاییان روی زمین افتاده و دیدیه اندونگ هافبک گابنی بالای سر او منتظر مداوای هم‌تیمی خود و شروع مجدد بازی بود. اندونگ درکنار برخی بازیکنان پرسپولیس توپ به دست منتظر بلند شدن رامین و ادامه بازی بود که

به گزارش “ورزش سه”، اولین اتفاق جالب دربی تهران در دقیقه دو رقم خورد؛ زمانی که رامین رضاییان روی زمین افتاده و دیدیه اندونگ هافبک گابنی بالای سر او منتظر مداوای هم‌تیمی خود و شروع مجدد بازی بود.

اندونگ درکنار برخی بازیکنان پرسپولیس توپ به دست منتظر بلند شدن رامین و ادامه بازی بود که در همین لحظات چشمش به میلاد محمدی افتاد و لحظات جالبی را تجربه کرد.

هافبک گابنی که هر روز در تمرینات استقلال، مهرداد برادر دوقلوی میلاد را دیده بود با ملاقات میلاد محمدی متعجب ثانیه‌هایی به او نگاه کرد و تصورش بر این بود که مهرداد به تیم رقیب پیوسته است.

2087447

در همان ثانیه‌هایی که اندونگ با تعجب مشغول تماشای میلاد محمدی در لباس پرسپولیس بود، با تصور اینکه او مهرداد است، ابتدا از خود او درباره حضورش در جمع سرخپوشان پرسید که میلاد محمدی متوجه منظورش نشد. در این حین سروش رفیعی که در کنار اندونگ حضور داشت، متوجه اشتباه جالب بازیکن گابنی شد و به زبان انگلیسی برایش توضیح داد که مهرداد و میلاد برادر دوقلو هستند و مهرداد همچنان در استقلال بازی می‌کند.

2087448

اندونگ که متوجه اشتباهش شده و همچنان از شباهت ظاهری مهرداد و میلاد متحیر بود، ناخودآگاه لبخند روی لبش آمد و به میلاد محمدی از این مسئله گفت.

تمام این ثانیه‌ها در زمان توقف بازی استقلال و پرسپولیس به خاطر مصدومیت رضاییان، از تصاویر تلویزیونی پخش شد و حالا در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. فیلم این اشتباه اندونگ بازتاب گسترده‌ای در کانال‌های اجتماعی داشته و مورد توجه اهالی فوتبال قرار گرفته است.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn