تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1403 - 19:21
7 بازدید
کد خبر : 330010

پایان کلاهبرداری مرد هزار چهره در سمنان

پایان کلاهبرداری مرد هزار چهره در سمنان

بازدید:۱۱۵ صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان پزشک و مامور انتظامی از شهروندان بیش از ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود در شاهرود خبر داد. به گزارش صد آنلاین،  فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان پزشک و مامور انتظامی

پایان کلاهبرداری مرد هزار چهره در سمنان

بازدید:۱۱۵

صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان پزشک و مامور انتظامی از شهروندان بیش از ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود در شاهرود خبر داد.

به گزارش صد آنلاین،  فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان پزشک و مامور انتظامی از شهروندان بیش از ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود در شاهرود خبر داد.

 

 

 

صبح شنبه هفتم مهر ماه سردار جلیل موقوفه ئی  در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با ترفند و اغفال تعدادی از شهروندان ، خود را پزشک معالج و متخصص معرفی کرده بود  و در بعضی نقاط با البسه پلیس در انظار عمومی ظاهر شده بود رسیدگی به موضوع در دستور ماموران انتظامی کلانتری ۱۲بسیج شاهرود ، قرار گرفت. وی ادامه داد: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اشراف اطلاعاتی، در نهایت  با سرنخ هایی از شکات، متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد. فرمانده  انتظامی استان تصریح کرد: متهم ۲۳ساله غیر بومی ۸میلیارد ریال طلا به همراه ۵۰۰دلار و ۲میلیارد ریال وجه نقد به همراه کلاهبرداری از یک نمایشگاه اتومبیل را در کارنامه خود ثبت کرده است که در تحقیقات به عمل آمده به جرم ارتکابی اعتراف و سپس پرونده برای رسیدگی تحویل مرجع قضائی شد. سردار موقوفه ئی در پایان از شهروندان درخواست کرد در مواجه با اینگونه اشخاص فرصت طلب و درخواست های غیرقانونی و مشکوک آن ها، در آن واحد موضوع را با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند. 

 

مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn