تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1403 - 20:24
11 بازدید
کد خبر : 330073

لیگ یک/ گل دقیقه هفت سه امتیاز داشت!

لیگ یک/ گل دقیقه هفت سه امتیاز داشت!

به گزارش “ورزش سه”، در جریان مسابقات هفته چهارم لیگ یک، تیم نیروی زمینی میزبان نفت و گاز گچساران بود که در نهایت با حساب یک بر صفر به سود شاگردان داریوش یزدی به پایان رسید. تک گل بازی خیلی زود زده شد. در دقیقه ۷ امیرحسین اسکندری دفاع چپ جلوکشیده نفت و گاز موفق

به گزارش “ورزش سه”، در جریان مسابقات هفته چهارم لیگ یک، تیم نیروی زمینی میزبان نفت و گاز گچساران بود که در نهایت با حساب یک بر صفر به سود شاگردان داریوش یزدی به پایان رسید. تک گل بازی خیلی زود زده شد. در دقیقه ۷ امیرحسین اسکندری دفاع چپ جلوکشیده نفت و گاز موفق شد دروازه میزبان را باز کند. در ادامه نیز تلاش دو تیم راه به جایی نبرد تا همان گل زودهنگام تعیین کننده نتیجه بازی باشد.

البته نیروی زمینی در چهارمین دقیقه وقتهای تلف شده نیمه دوم توانست دروازه حریف را باز کند ولی با نظر کمک داور و اعلام آفساید، پذیرفته نشد.

2087645
گل مردود شده نیروی زمینی در دقیقه ۴+۹۰

تیم امیر ابهری در این بازی با نفرات زیر کار را شروع کرد:

علی ملایی، حسام پورهاشم، امیرحسین موسی زاده، محمدحسین محمدیان، عقیل عنافچه، امیرحسین اسماعیل زاده، رضا حبیب زاده، طاها شریعتی، امیرحسین خدامرادی، مهیار جباری و ابراهیم مرادی.

در سمت مقابل داریوش یزدی نیز این بازیکنان را به میدان فرستاد:

امیر مقداد مالکی، امیرحسین اسکندری، احمد جنادله، سهیل دلفیه فرد، مصدق دریس، علی حدادی فر، روزبه آروانه، محمد مهدی پور، احمد داغری، امید علیپور و علی آل کثیر.

تیم نیروی زمینی که اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می‌کند، هنوز در این رقابت‌ها موفق به پیروزی نشده و این طلسم در پایان هفته چهارم نیز همچنان برای این تیم پابرجا ماند. در سمت مقابل اما نفت و گاز که پس از برد هفته اول، هر دو بازی خود را باخته بود با انگیزه کسب دومین پیروزی فصل پا به زمین مسابقه گذاشت و به هدف خودش رسید.

2087650

با این نتیجه نفت و گاز ۶ امتیازی شد و در رتبه نهم جدول قرار گرفت و نیروی زمینی نیز با یک امتیاز در رده شانزدهم جدول است.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn