تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 7:16
27 بازدید
کد خبر : 330569

از تصمیم دو بازیکن پرسپولیس در دربی سورپرایز شدم | تیرک استقلال گل هم می شد بازنده بود!

از تصمیم دو بازیکن پرسپولیس در دربی سورپرایز شدم | تیرک استقلال گل هم می شد بازنده بود!

به گزارش آفتاب نو مرتضی فنونی‌زاده معتقد است شرایط فنی پرسپولیس در دربی واقعاً برتر از حریف بوده و تأکید می‌کند تیمش با شرایط ایده‌آلی مقابل حریف جنگید و برد خوبی مقابل استقلال کسب کرد.در خصوص مسائل فنی دربی ۱۰۴ چه صحبتی دارید؟از همان دقایق اول مشخص شد که نکونام فقط تیمش را برای مساوی

به گزارش آفتاب نو مرتضی فنونی‌زاده معتقد است شرایط فنی پرسپولیس در دربی واقعاً برتر از حریف بوده و تأکید می‌کند تیمش با شرایط ایده‌آلی مقابل حریف جنگید و برد خوبی مقابل استقلال کسب کرد.
در خصوص مسائل فنی دربی ۱۰۴ چه صحبتی دارید؟
از همان دقایق اول مشخص شد که نکونام فقط تیمش را برای مساوی به مصاف حریف فرستاده و واقعاً برنامه تاکتیکی خاصی در تیم استقلال دیده نشد که مشخص کند برای برد و کسب سه امتیاز آمده. ضمن اینکه استقلال واقعاً شانس آورد که اورونوف نرسید وگرنه در غیر این صورت پرسپولیس با نتیجه سنگین‌تری در دربی حریفش را شکست می‌داد.

اما در لحظاتی از بازی با وجود حملات زیاد پرسپولیس این استقلال بود که توپ را به تیرک دروازه پرسپولیس کوبید!
شرایط فنی پرسپولیس واقعاً بهتر بود. باور کنید حتی اگر آن موقعیت هم برخلاف شرایط بازی گل می‌شد باز هم تیم پرسپولیس بود که به گل بیشتر می‌رسید و در نهایت برنده می‌شد.
ستاره پرسپولیس چه بازیکنی بود؟
بازیکنان پرسپولیس همگی بازی خوبی ارائه دادند اما انصافاً فرشاد فرجی بهترین بازیکن پرسپولیس و حتی دربی بود که بهترین نمایش را در دفاع راست تیمش ارائه داد.

چطور شد که رامین از کار افتاد و در عمل بیشتر حرکات استقلال ناکام ماند؟
میلاد محمدی واقعاً خیال گاریدو و هواداران و ما را از بابت یک دفاع چپ تخصصی آسوده کرده بود به همین دلیل آن جناح پرسپولیس اصلاً اجازه نفوذ به بازیکنان استقلال نداد ضمن اینکه وحید امیری هم مأمور مهار رامین بود و اجازه نداد بازیکنی که نقطه قوت استقلال بود، عملاً کاری انجام دهد به شکلی که رامین هیچ وقت داخل محوطه هجده قدم پرسپولیس دیده نشد و اتفاقاً خودش هم با اشتباهی بزرگ موجب خطای پنالتی روی سعید مهری شد و زمینه باخت تیمش را موجب شد. خط میانی پرسپولیس خصوصاً ریگی هم عملکرد خوبی داشت و طوری بازی کرد که اجازه هر گونه بازیسازی را از خط میانی استقلال گرفتند تا عملاً این تیم ناکام بماند و فقط به ضربات ایستگاهی و بازی مستقیم روی بیاورد.
قبل از پنالتی پرسپولیس و زمانی که کنعانی می‌خواست ضربه بزند استرس نداشتید؟
من خودم ۱۵ دربی برای پرسپولیس بازی کردم اما برای اولین بار دیدم که دو بازیکن برای زدن پنالتی ذوق بسیاری دارند. گولسیانی و کنعانی قصد زدن پنالتی داشتند که واقعاً نشان از روحیه بالای این بازیکنان دارد چون در آن لحظه پنالتی زدن دل و جرأت می‌خواست. مثلاً اگر بازی را با چند گل پیش بودیم پنالتی زدن خیلی سخت نبود اما زمانی که در دقیقه ۹۰ پنالتی می‌گیرند و نتیجه هم صفر- صفر است واقعاً جرأت می‌خواهد که بازیکن پنالتی بزند به همین دلیل روحیه دو بازیکن پرسپولیس را واقعاً در آن لحظه‌ای که خواهان پنالتی زدن بودند، ستایش می‌کنم.

در خصوص بازی پرسپولیس مقابل پاختاکور چه صحبتی دارید؟
روحیه و شرایط فنی پرسپولیس واقعاً عالی است به همین دلیل هم حتماً پاختاکور و بعد هم چادرملو را شکست خواهد داد تا ان‌شاءالله در لیگ هم به صدر برسد.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn