تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 8:28
6 بازدید
کد خبر : 330625

پیام تسلیت جامعه ورزش ایران در پی شهادت سیدحسن نصرالله

پیام تسلیت جامعه ورزش ایران در پی شهادت سیدحسن نصرالله

جامعه‌ی ورزش ایران اسلامی و روسای فدراسیون‌های ورزشی طی پیام‌های جداگانه‌ای، شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفتند. در متن پیام‌های تسلیت جامعه ورزش آمده است آمده است: پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان درپی شهادت سیدحسن نصرالله احمد دنیا‌مالی وزیر ورزش و جوانان در پیامی، شهادت مجاهد مبارز

جامعه‌ی ورزش ایران اسلامی و روسای فدراسیون‌های ورزشی طی پیام‌های جداگانه‌ای، شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفتند.

در متن پیام‌های تسلیت جامعه ورزش آمده است آمده است:

پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان درپی شهادت سیدحسن نصرالله

احمد دنیا‌مالی وزیر ورزش و جوانان در پیامی، شهادت مجاهد مبارز و نستوه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون

شهید عالی مقام سید حسن نصرالله مجاهدی نستوه، مبارزی واقعی و رهبری خالص و بی ادعا بود که نقش‌آفرینی این عالم ظلم‌ستیز در سربلندی و عزتمندی جبهه مقاومت مقابل دژخیمان صهیونیستی در تاریخ به ثبت رسید‌ه است.

سید حسن نصرالله با خلوص نیت و اندیشه‌های ظلم ستیزانه، ظفرمندی‌های ماندگاری را برای جبهه عظیم مقاومت به ارمغان آورد و همواره در مبارزاتی سخت و نفسگیر با شجاعت، شرافت و اقتدار در رویارویی با جنایتکاران و غاصبان صهیونیستی از حقوق مسلمانان و جبهه‌ی مقاومت دفاع می‌کرد.

آنچه در موشک‌باران وحشیانه ضاحیه‌ی بیروت توسط رژیم صهیونیستی طی روز‌های اخیر با قساوت و بی‌رحمی رخ داده در استمرار حرکات ناجوانمردانه و ضد بشریت است و اکنون نیز که سید نصرالله عزیز به فیض عظیم شهادت نائل آمد، زهی خیال باطل است که اشغالگران و سفاکان تصور کنند به پیروزی رسیده‌اند چرا که جبهه‌ی عزتمند مقاومت اسلامی لبنان همچنان با سربلندی و اقتدار به مسیر خود تا حصول پیروزی نهایی ادامه خواهد داد.

به نمایندگی از جامعه‌ی ورزش و جوانان ایران اسلامی، مراتب تسلیت و تعزیت را به حضرت ولیعصر (عج)، حضرت آیت الله خامنه‌ای ولی امر مسلمین جهان، جبهه مقاومت، به ملت سرافراز لبنان و به خاندان و بازماندگان شهید عالی مقام سید حسن نصرالله تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال، علوّ درجات آن رهبر شجاع و عالم مبارز را مسألت دارم.

کمیته ملی المپیک:

کمیته ملی المپیک در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان که سال‌ها با مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با استکبار جهانی، آرزوی شهادت در راه خدا را داشت به پیشگاه حضرت بقیه‌الله ارواحناه فداه، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده محترم وی تسلیت عرض می‌نماییم.

فدراسیون فوتبال:

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این پیام آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

آنچه دژخیمان رژیم صهیونیستی در استمرار خوی ددمنشانه خود و کشتار غیر انسانی و کودک‌کشی‌های فجیع و دردناک رقم زد و منجر به شهادت عالم مجاهد و مبارز سید حسن نصرالله شد، محکوم است.

شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان را به امت اسلام و آزادگان جهان و خانواده‌های معزز این شهیدان والا مقام تسلیت می‌گوییم، خداوند به درجات این یاران اسلام و تمامی آزادی‌خواهان جهان بیفزاید

فدراسیون هندبال:

فدراسیون هندبال به‌نمایندگی از جامعه هندبال کشور در پیامی شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب‌الله لبنان را در حملات تروریستی رژیم صهیونیستی تسلیت گفت و تاکید کرد راه مقاومت همچنان ادامه دارد.

در این پیام آمده است: «شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع جبهه مقاومت و جهان اسلام، سید حسن نصرالله و یاران همراهش توسط باند جنایتکار و رژیم بزدل و کودک کش صهیونیستی باعث تأثر و اندوه ملت‌های آزاده شد. در این لحظات تاریخی و سرنوشت‌ساز تاکید می‌کنیم که این حملات بر قدرت و صلابت محور مقاومت می‌افزاید.

فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی:

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

ملت ایران یاد و نام شهید عالی مقام «سیدحسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان را زنده نگاه می‌دارد و راه او ادامه خواهد داشت و انتقام خون پاکش از رژیم غاصب صهیونیستی گرفته خواهد شد.

شهادت سید مقاومت علامه مجاهد، سید حسن نصر الله، دبیر کل حزب الله لبنان را به محضر حضرت بقیه‌الله‌ارواحناه فداه، رهبر معظم انقلاب، جبهه مقاومت تبریک و تسلیت می‌گوییم.

فدراسیون ورزش‌های همگانی:

پیام تسلیت فدراسیون ورزش‌های همگانی در پی شهادت سید حسن نصرالله

فدراسیون ورزش‌های همگانی جمهوری اسلامی ایران، در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به رهبر معظم انقلاب و امت اسلامی تسلیت گفت.

فدراسیون ژیمناستیک:

فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران، در بیانیه‌ای شهادت سید حسن نصرالله در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی را به رهبر معظم انقلاب و امت اسلامی تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: رژیم خونخوار صهیونیستی یک بار دیگر دست به جنایتی هولناک زد؛ جنایتی که منجر به شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان شد. این رژیم کودک کش تصور می‌کند با چنین جنایاتی می‌تواند صدای بیداری ملت‌ها را خاموش کند؛ اما نه تنها این صدا خاموش نمی‌شود بلکه به فریاد آزادی‌خواهی وجدان‌های بیدار جهان تبدیل خواهد شد.

فدراسیون بوکس:

‌بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

خبر شهادت سیدحسن نصرالله بار دیگر مسلمان سراسر جهان را اندوهگین و چهره پلید رژیم غاصب صهیونیستی را بیش از همیشه خدشه‌دار کرد.

ضمن تسلیت به مناسبت شهادت ایشان، قطعا راه پرافتخار سید مقاومت و آرمان مقدس این شهید والا مقام ادامه خواهد یافت

فدراسیون کاراته:

سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت را تسلیت گفت.

در متن پیام طباطبایی آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

اینجانب عروج اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدّ ظله العالی)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملّت شریف ایران و لبنان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌نمایم.

فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی:

رژیم سفاک صهیونیستی بار دیگر مرتکب جنایتی بزرگ شد و برادری عزیز و مجاهدی بزرگ، فخر جهان اسلام و عالم گرانقدر، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله رحمت الله علیه و جمعی از فرماندهان حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صد‌ها تن از مردم بی گناه را به شهادت رساند.

دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت و راه پرافتخار سید مقاومت جناب ‎سیدحسن نصرالله ادامه خواهد یافت و موجب انسجام و وحدت گروه‌های مقاومت خواهد شد.

فدراسیون نجات فریق و غواصی:

فدراسیون نجات غریق و غواصی در پیامی شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب‌الله لبنان را در حملات تروریستی رژیم صهیونیستی تسلیت گفت و تاکید کرد راه مقاومت همچنان ادامه دارد.

در این پیام آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهادت مجاهد مخلص و شجاع جبهه مقاومت و جهان اسلام، سید حسن نصرالله و یاران همراهش توسط رژیم بزدل و کودک کش صهیونیست باعث تأثر و اندوه همگان شد و تاکید می‌کنیم که این حملات بر قدرت و صلابت محور مقاومت می‌افزاید و محور مقاومت را برای برداشتن گام‌های نهایی در مسیر آزادی قدس شریف مستحکم‌تر خواهد کرد.

فدراسیون والیبال:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران شهادت سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب‌الله لبنان در عملیات ترویستی رژیم غاصب اسرائیل را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم دو کشور ایران و لبنان تسلیت گفت.

فدراسیون تنیس:

رسانه جنگ مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد سیدحسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.
در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، فدراسیون تنیس در پیامی این شهادت را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

شهادت مجاهد جبهه مقاومت و جهان اسلام، سیدحسن نصرالله و تنی از چند از یاران وی و مردم مظلوم و بیگناه در جنوب بیروت را محکوم کرده و انزجار و نفرت خود را از رفتار‌های غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌داریم.

فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا:

فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در پیامی شهادت سیدحسن نصر‌الله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و مجاهد جبهه مقاومت و جهان اسلام و تنی از چند از یاران وی و مردم مظلوم و بیگناه در جنوب بیروت را محکوم و انزجار و نفرت خود را از رفتار‌های غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌داریم.

رئیس فدراسیون تکواندو:

متن پیام هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به شرح ذیل است:
بِسمِ رَبِّ الشُّهَداء وَ الصِدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

در عصر شکست رژیم کودک‌کش صهیونیستی، این رژیم سفاک و ضد انسانی به ترور‌های هدفمند و مذبوحانه برای جبران انزوای نظامی، انسانی و بین‌المللی خود روی آورده است.
بدون شک، شهادت سید مقاومت، که عمر با عزت خود را در راه آزادی قدس و مسجد الاقصی سپری نمود، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای تمامی آزادی‌خواهان جهان است

فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان یابان:

فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان یابان در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت و تعزیت گفت.

حمله وحشیانه و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیست به ضاحیه‌ی بیروت که منجر به شهادت رساندن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی و جمعی از فرماندهان و مردم مظلوم لبنان شد، موجب تالم و انزجار مردم مسلمان و ملت شریف ایران عزیز اسلامی شد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان یکی از بزرگترین رهبران مقاومت بود که با شجاعت در برابر رژیم جنایتکار صهیونیست ایستاد و در مسیر ظلم ستیزی و سربلندی جبهه مقاومت، پیروز‌های ماندگاری را درتاریخ به ثبت رساند و همواره در مبارزه با رژیم دژخیمان صهیونیست از حقوق مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت دفاع کرد.

فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی:

شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر؛ «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان و همرزمان وی در پی حمله تروریستی و وحشیانه‌ی رژیم غاصب صهیونیستی را تسلیت عرض می‌نمائیم.

بی‌گمان؛ این شهادت، آغازی دیگر بر «نصر‌الله» و ان‌شاء‌الله «نصرت الهی» خواهد بود چرا که «مقاومت زنده است» و با عزم و اراده به‌پیش خواهد رفت تا با همدلیِ بیش از پیش ملت‌های آزاده‌ی جهان و سایر کشور‌ها و رزمندگان محور مقاومت، برای برداشتن گام‌های نهایی در مسیر آزادی قدس شریف، قوی‌تر و مستحکم‌تر پیش‌رود.

فدراسیون ناشنوایان:

شهادتی را که هنر مردان خدا می‌دانیم اینک در عروج ملکوتی سید شهدای حزب الله، با چشم جان درک کردیم و آخرین نقش از هنر آن شهید بصیر و شیرمرد شجاع جنوب لبنان را با رهبری رزمنده گونه‌اش در پیچ و خم‌های مقاومت، به خاطر سپردیم.

شهادت این برادر عزیز را به حضرت بقیه الله الاعظم امام مهدی (روحی وارواحنا له الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، بیت مکرم شهید سید حسن نصرالله، مردم مقاوم و عزیز غزه و ملت‌های سوگوار لبنان و ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای روح آن شهید عزیز، رحمت واسعه الهی، علو درجات و محشور شدن با سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (علیه السلام) را در رضوان الهی خواستارم.

فدراسیون دوومیدانی:

فدراسیون دوومیدانی، به‌نمایندگی از جامعه بزرگ دوومیدانی کشور در پیامی شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب‌الله لبنان را در حملات تروریستی رژیم صهیونیستی تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: «شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع جبهه مقاومت و جهان اسلام، سید حسن نصرالله و یاران همراهش توسط باند جنایتکار و رژیم بزدل و کودک کش صهیونیستی باعث تأثر و اندوه ملت‌های آزاده شد. در این لحظات تاریخی و سرنوشت‌ساز تاکید می‌کنیم که این حملات بر قدرت و صلابت محور مقاومت می‌افزاید.

انجمن موی تای:

انجمن موی تای ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت اسلامی به تمام آزادگان جهان به ویژه مردم مقاوم لبنان، اقدام مذبوحانه جنایتکاران تروریستی را محکوم نموده و بر این باور است شهادت رهبری مقاومت لبنان، رژیم سفاک صهیونیستی را به قعر دوزخ خواهد فرستاد.

رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی در آستانه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترور‌های هدفمند و مذبوحانه روی آورده است، غافل از آنکه اکنون افتادن تشت رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری گوش فلک را کر کرده است.

فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی:

افشین چگینی رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهادت سید حسن نصر الله و جمعی از فرماندهان حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

افشین چگینی در پیامی شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب‌الله لبنان را در حملات تروریستی رژیم صهیونیستی تسلیت گفت و تاکید کرد ما فرزندان مکتبی هستیم که پیامبران آن شهیدند، امامان آن شهیدند و رهبران آن نیز شهیدند.

فدراسیون بولینگ و بیلیارد:

فدراسیون بولینگ و بیلیارد در پیامی شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را به رهبر انقلاب و مردم شریف ایران و لبنان تسلیت گفت.
بار دیگر رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی که به پشتوانه حمایت‌های مدعیان دروغین حقوق بشر، تمام اصول و قواعد بین‌المللی را زیر پا گذاشته، در اقدامی تروریستی، مجاهد نستوه و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و همراهانشان را به شهادت رساند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران:

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، ضمن اعلام انزجار از اقدام ددمنشانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن “سید حسن نصرالله” دبیرکل و جمعی از فرماندهان حزب‌الله لبنان، این ترور تلخ و ناگوار را به مسلمانان جهان، جبهه مقاومت و مردم و مبارزان لبنانی تسلیت گفت.

در پیام تسلیت علی جوادی با اشاره به این مهم که تاریخ ثابت کرده خون شهدای راه حق، درخت جبهه مقاومت را پربارتر خواهد کرد، آمده است:

انالله و اناالیه راجعون

«سید حسن نصرالله» عالم ربانی و مبارز خستگی ناپذیر، پس از عمری مجاهدت در راه قدس شریف توسط اشقیا به فیض عظمی شهادت نائل آمد و به ارباب شهیدش حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام پیوست. شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه جمعی از فرماندهان مقاومت، گرچه موجب اندوه مسلمانان آزاده جهان شد، اما تاریخ ثابت کرده خون شهدا راه حق، درخت جبهه مقاومت را پربارتر خواهد کرد.

فدراسیون تیراندازی:

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

به خون سید الشهدا و خون حاج قاسم سلیمانی قسم تا براندازی رژیم صهیونیستی و نتانیاهو در رکاب ولایت فقیه آماده دفاع از اسلام هستیم.

ما از شهادت نمی‌ترسیم چرا که شهادت پلی‌است عظیم که انسان را از نیستی به هستی می‌رساند تا نزد خداوند روزی بخوریم.

فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی:

علی ایلکا، سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری وبازی‌های بومی محلی در پیامی شهادت سید حسن نصرالله و همراهانش را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

ادامه اقدامات تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی که به شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب الله انجامید، خود گواهی بر مسیر حرکت صحیح جبهه مقاومت و نشانه ترس و زبونی دشمنان است که در برابر ایستادگی مسلمانان راهی به جز قتل و غارت پیش پای خود نمی‌بینند.

آرمان‌های جبهه مقاومت، رویای آزادی انسان‌ها است که از مکتب عاشورا سرچشمه گرفته و در طول تاریخ انسان‌های برجسته‌ای زندگی خود را وقف تحقق آن کرده اند.

فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان:

مصطفی نکولعل آزاد، رئیس فدراسیون ناشنوایان طی پیامی شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت.

متن پیام نکو لعل آزاد به شرح زیر است:

شهادتی را که هنر مردان خدا می‌دانیم اینک در عروج ملکوتی سید شهدای حزب الله، با چشم جان درک کردیم و آخرین نقش از هنر آن شهید بصیر و شیرمرد شجاع جنوب لبنان را با رهبری رزمنده گونه‌اش در پیچ و خم‌های مقاومت، به خاطر سپردیم.

اینجانب شهادت این برادر عزیزمان را به حضرت بقیه الله الاعظم امام مهدی (روحی وارواحنا له الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، بیت مکرم شهید سید حسن نصرالله، مردم مقاوم و عزیز غزه و ملت‌های سوگوار لبنان و ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای روح آن شهید عزیز، رحمت واسعه الهی، علو درجات و محشور شدن با سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (علیه السلام) را در رضوان الهی خواستارم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn