تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 20:18
14 بازدید
کد خبر : 331323

هر چیزی ممکن است رخ دهد

هر چیزی ممکن است رخ دهد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا، جمال موسیالا ستاره جوان بایرن مونیخ احتمال خروج از تیمش و انتقال به غول‌های اروپایی را رد نکرد و حالا از دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید به عنوان مشتریان اصلی این ستاره یاد می‌شود. موسیالا تا سال ۲۰۲۶ با بایرن قرارداد دارد، اما هنوز مذاکرات خود

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا، جمال موسیالا ستاره جوان بایرن مونیخ احتمال خروج از تیمش و انتقال به غول‌های اروپایی را رد نکرد و حالا از دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید به عنوان مشتریان اصلی این ستاره یاد می‌شود.

موسیالا تا سال ۲۰۲۶ با بایرن قرارداد دارد، اما هنوز مذاکرات خود را برای تمدید با باشگاه آغاز نکرده است. ستاره ۲۱ ساله در خصوص آینده خود گفت: من برنامه‌ای برای آینده خود ندارم و نمی‌خواهم به این فکر کنم که تا چند سال آینده کجا خواهم بود، چون همه چیز می‌تواند سال به سال یا حتی ماه به ماه تغییر کند. من برای هر چیزی آماده‌ام، اما فعلا از حضور در بایرن مونیخ خوشحالم.  

سیتی که به احتمال زیاد کوین دی بروینه را برای فصل بعد به یکی از تیم‌های حاشیه خلیج فارس یا عربستان خواهد فروخت به دنبال یک جانشین به حق برای اوست و موسیالا می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای آنها باشد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn