تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 7:50
42 بازدید
کد خبر : 331872

جای این چهار نفر در استقلال خالی است/ من استقلالی‌ام و دلم می‌خواهد پرسپولیس قهرمان آسیا شود

جای این چهار نفر در استقلال خالی است/ من استقلالی‌ام و دلم می‌خواهد پرسپولیس قهرمان آسیا شود

شراره رخام یکی از بازیگران شناخته‌شده سینما و تلویزیون محسوب می‌شود که به فوتبال نیز علاقه دارد و تمایلات رنگی خود را کتمان نمی‌کند. رخام نهم مهر سال ۱۳۹۷ با آفتاب نو مصاحبه جالبی انجام داد که خلاصه آن از نظرتان می‌گذرد: دربی پنج مهر ۹۷ را در آمریکا دیدم و با وجود اختلاف ساعت

شراره رخام یکی از بازیگران شناخته‌شده سینما و تلویزیون محسوب می‌شود که به فوتبال نیز علاقه دارد و تمایلات رنگی خود را کتمان نمی‌کند. رخام نهم مهر سال ۱۳۹۷ با آفتاب نو مصاحبه جالبی انجام داد که خلاصه آن از نظرتان می‌گذرد:

  • دربی پنج مهر ۹۷ را در آمریکا دیدم و با وجود اختلاف ساعت فراوان، بیدار ماندم تا این بازی را تماشا کنم ولی مسابقه کسل‌کننده‌ای بود که در نهایت هم با تساوی بدون گل تمام شد.
  • برای همه استقلالی‌ها احترام قائل هستم و معتقدم جای تمام عزیزان و پیشکسوتانی که برای این تیم زحمت کشیده‌اند خالی است ولی خاطره ناصر حجازی، منصور پورحیدری، غلامحسین مظلومی و رضا احدی همیشه در قلب استقلالی‌ها می‌ماند و جای خالی آن‌ها واقعا در استقلال احساس می‌شود.
  • من استقلالی هستم اما قبل از آن یک ایرانی تلقی می‌شوم بنابراین دلم می‌خواهد پرسپولیس به عنوان تنها نماینده کشورمان بتواند در لیگ قهرمانان موفق شده و عنوان قهرمانی این پیکارها را کسب کند (پرسپولیس در پاییز سال ۹۷ به فینال لیگ قهرمانان رسید ولی در نهایت نتوانست قهرمان شود)

رخام در این مصاحبه ابراز امیدواری کرده بود شرایط قانونی برای حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها فراهم شود. آرزویی که حالا تا حدی محقق شده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn