تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 8:15
6 بازدید
کد خبر : 331893

هم اندیشی و ارائه راهکار برای کاهش مرگ و میر ناشی از تصادفات در کشور

هم اندیشی و ارائه راهکار برای کاهش مرگ و میر ناشی از تصادفات در کشور

جامعه ورزشی آفتاب نو: کد خبر: ۲۶۹۸۷۴ تاریخ انتشار: دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ – ۰۴:۳۹ در دیدار فرمانده انتظامی کشور با وزیر بهداشت مطرح شد به گزارش بهداشت نیوز، کاهش تصادفات و میزان مرگ و میر حوادث جاده ای، مهمترین محور این نشست مشترک بود و طرفین ضمن تأکید بر ضرورت اصلاح مشکلات و روند

جامعه ورزشی آفتاب نو:

کد خبر: ۲۶۹۸۷۴

تاریخ انتشار: دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ – ۰۴:۳۹

در دیدار فرمانده انتظامی کشور با وزیر بهداشت مطرح شد

به گزارش بهداشت نیوز، کاهش تصادفات و میزان مرگ و میر حوادث جاده ای، مهمترین محور این نشست مشترک بود و طرفین ضمن تأکید بر ضرورت اصلاح مشکلات و روند کنونی توافق کردند که با تعامل، همکاری و اقدام مشترک، در یک بازه زمانی مشخص، برای کاهش معنی دار آسیب های ناشی از  تصادفات جاده ای و حوادث ترافیکی در شهر ها برنامه ریزی کنند.

بنابراین گزارش در این نشست علاوه بر موضوع ایمنی جاده‌ها، به موضوع ارتقاء استانداردهای وسایل نقلیه و نقش موثر نیروی انتظامی در این خصوص پرداخته شد.

ارتقا سطح فرهنگ رانندگی، توجه به مقررات  و استفاده از وسایل ایمنی به ویژه در نسل جوان و ارتباط مستقیم آن با کاهش آسیب های ناشی حوادث رانندگی نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار مورد بررسی قرار گفت.

.رفع مشکلات و‎ ارتقای سطح بیمارستان های تابعه نیروی انتظامی برای بالا بردن کیفیت ارائه خدمات درمانی نیز از جمله موارد مطروحه در این نشست مشترک بود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn