تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 8:28
8 بازدید
کد خبر : 331901

استانداری تهران: از هیچ خبرنگاری شکایت نکردیم

استانداری تهران: از هیچ خبرنگاری شکایت نکردیم

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با اشاره به ارتباط دوسویه و تعامل گرایانه استانداری با رسانه‌ها گفت: از ابتدای خدمت در استانداری تهران تاکنون از هیچ خبرنگاری شکایت نکرده‌ایم. به گزارش خبرگزاری آنا، محمدصائبی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران که با حضور اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات و در شورای عالی استان‌ها

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با اشاره به ارتباط دوسویه و تعامل گرایانه استانداری با رسانه‌ها گفت: از ابتدای خدمت در استانداری تهران تاکنون از هیچ خبرنگاری شکایت نکرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری آنا، محمدصائبی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران که با حضور اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات و در شورای عالی استان‌ها برگزار شد، با اشاره به ارتباط دوسویه و تعامل گرایانه استانداری با رسانه‌ها، اظهار کرد: خداوند را شاکر هستم که فرصت خدمت در حوزه اطلاع رسانی دقیق، شفاف و بیان صحیح و واقعی اخبار، رویدادها، دستاوردها و خدمات نهاد مهم حاکمیتی استانداری تهران فراهم شد تا به این واسطه به مردم خدمت کنیم.

صائبی با اشاره به اینکه ارتباط دوسویه و تعامل گرایانه استانداری تهران با رسانه ها یکی از دستاوروهای مهم حوزه اطلاع رسانی شفاف و به هنگام در استان محسوب می شود، گفت: از ابتدای خدمت در استانداری تهران تا کنون از هیچ خبرنگاری شکایت نکرده ایم و اساسا اطلاع رسانی ها به صورت گسترده و بدون سانسور خبری انجام شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران عنوان کرد: در کمتر از یکسال شاهد برگزاری ۵ عنوان انتخابات بودیم که طی آن اطلاع رسانی در این حوزه با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی با همه فرمانداری ها و روابط عمومی دستگاه های اجرایی به بهترین شکل ممکن انجام و برای خبرنگاران معرفی شده کارت تردد جهت تهیه خبر و تصویر صادر شد.

وی در ادامه بر ضرورت ایجاد و تهیه بانک اطلاعاتی خبرنگاران فعال استان تهران تاکید کرد و افزود: در این خصوص نیازمند این هستیم که یک تفکیک در حوزه خبرنگاران و رسانه‌های مرتبط صورت بگیرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با اشاره به اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و ایجاد خط خبری و افکار عمومی نقش ویژه ای دارند، گفت: در این خصوص ضروری است که خبرنگاران به لحاظ معیشتی و مالی از امکانات مناسب بهره شوند و تاکید مکرر اداره کل روابط عمومی به دستگاه‌ها همواره بر حمایت و تعامل خوب با اصحاب رسانه بوده است.

صائبی استفاده از ظرفیت خانه مطبوعات برای ارائه آموزش سواد رسانه‌ای به مدیران دستگاه‌ها را مناسب دانست و گفت: برگزاری جشنواره مطبوعات و ارزشیابی از برنامه‌های آتی و در دست اقدام اداره کل روابط عمومی استانداری تهران است.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn