تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 8:55
14 بازدید
کد خبر : 331929

امید اصلی السد به دو ستاره باتجربه‌اش

امید اصلی السد به دو ستاره باتجربه‌اش

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنامه الوطن قطر امیدوار به درخشش دو ستاره باتجربه السد در دیدار برابر استقلال است. به گزارش آفتاب نو،السد در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های هفته دوم لیگ نخبگان آسیا امشب میزبان استقلال خواهد بود. این بازی در حالی برگزار می‌شود که السد در دیدار نخستش برابر العین به تساوی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنامه الوطن قطر امیدوار به درخشش دو ستاره باتجربه السد در دیدار برابر استقلال است.

به گزارش آفتاب نو،السد در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های هفته دوم لیگ نخبگان آسیا امشب میزبان استقلال خواهد بود. این بازی در حالی برگزار می‌شود که السد در دیدار نخستش برابر العین به تساوی دست پیدا کرد ولی استقلال توانست با سه گل الغرافه را شکست دهد.

روزنامه الوطن قطر درباره این بازی نوشت: السد بسیار امیدوار به درخشش دو ستاره کلیدی و باتجربه‌اش در این بازی است. اکرم عفیف بااستعداد و آماده و حسن الهیدوس باتجربه که در دیدار اخیر برابر الغرافه درخشید. البته السد ستاره‌های دیگری مثل یوسف عطال، گیلرمی تورس، موخیکا، گونزالس و محمد کامارا را هم دارد که سانچس، سرمربی السد، امیدوار است آنها در دیدار برابر استقلال بهترین عملکرد را داشته باشند.

روزنامه الرای قطر هم نوشت: استقلال هدف السد در لیگ نخبگان آسیاست. السد بعد از تساوی در دیدار نخست سخت به دنبال سه امتیاز برابر استقلال است. نماینده ایران لیگ نخبگان آسیا را با بردی قاطعانه آغاز کرد اما این تیم در لیگ ایران وضعیت خوبی ندارد و در رده یازدهم جدول رده‌بندی است. استقلال اخیرا در داربی تهران برابر پرسپولیس شکست خورده است.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn