تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 9:37
6 بازدید
کد خبر : 331967

تاکسی‌های غیرفعال در تهران سلب امتیاز می‌شوند

تاکسی‌های غیرفعال در تهران سلب امتیاز می‌شوند

فرماندار تهران گفت: با توجه به نیاز این کلانشهر به استفاده از تاکسی‌های موجود برای ارائه خدمات در حوزه حمل و نقل به شهروندان، در همین … فرماندار تهران گفت: با توجه به نیاز این کلانشهر به استفاده از تاکسی‌های موجود برای ارائه خدمات در حوزه حمل و نقل به شهروندان، در همین راستا تاکسی‌های

فرماندار تهران گفت: با توجه به نیاز این کلانشهر به استفاده از تاکسی‌های موجود برای ارائه خدمات در حوزه حمل و نقل به شهروندان، در همین …

تاکسی‌های غیرفعال در تهران سلب امتیاز می‌شوندتاکسی‌های غیرفعال در تهران سلب امتیاز می‌شوند

فرماندار تهران گفت: با توجه به نیاز این کلانشهر به استفاده از تاکسی‌های موجود برای ارائه خدمات در حوزه حمل و نقل به شهروندان، در همین راستا تاکسی‌های غیرفعال در پایتخت سلب امتیاز ویژه تاکسی داران می‌شوند.

احمد قیومی عصر یکشنبه در گفت وگویی اظهار کرد: تاکسی‌هایی که در سطح شهر تهران تردد می‌کنند موظف به ارائه خدمت به پایتخت‌نشینان هستند اما در صورتی که تاکسی‌هایی غیر فعال و در خدمت مردم پایتخت نبوده یا به عبارتی به مردم سرویس‌دهی نکنند، شناسایی شده تا امتیازات آنها گرفته شود.

وی ادامه داد: بطور تقریبی لیستی از این تاکسی‌ها در تهران آماده شده و به آنها علاوه بر ارسال پیام کوتاه از طریق تماس تلفنی ارتباط برقرار شده تا نسبت به خدمات‌رسانی در سطح شهر اقدام کنند.

قیومی یادآور شد: اگر رانندگان اینگونه تاکسی‌ها در سطح شهر تهران وارد چرخه سرویس‌دهی به شهروندان نشوند باید آنان وضعیت خود را تعیین تکلیف کنند زیرا در چنین شرایطی مزایایی که برای تاکسی‌داران در نظر گرفته شده از این افراد سلب خواهد شد.

معاون استاندار تهران اظهار کرد: براساس اعلام سازمان تاکسیرانی پایتخت، در همین راستا امتیازات ویژه‌ای که برای تاکسی‌های فعال در سطح شهر تهران است برای دارندگان اینگونه تاکسی‌ها لغو خواهد شد و در چنین شرایطی تاکسی‌های دیگری جایگزین می‌شود تا در سطح شهر تهران فعالیت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران نیز پیش‌تر درباره فعالیت تاکسی‌های غیرفعال در پایتخت توضیحاتی ارایه داده و گفته بود: سهمیه سوخت تاکسی‌هایی که راننده آنها پیام کوتاه سوم از سوی این سازمان را دریافت کنند اما همچنان غیرفعال باشند، قطع می‌شود.

شادی مالکی از شناسایی تاکسی‌های غیرفعال و بازگرداندن بیش از ۶ هزار تاکسی غیرفعال به سطح شهر خبر داد و گفت: یک هزار و ۸۰۰ دستگاهی که در تهران سوخت‌گیری نکرده بودند نیز شناسایی شده علاوه بر این ۴۰ خط تاکسی پُرتقاضا را شناسایی و ۳۰ تا ۴۰ درصد تاکسی‌های گردشی را به این خطوط انتقال دادیم.

براساس داده‌های آماری سازمان تاکسیرانی تهران اکنون ۸۰ هزار دستگاه تاکسی در سطح پایتخت فعالیت دارد که نیمی از آنها فرسوده است و در سال‌های اخیر برای برقی‌سازی این تاکسی‌ها در تهران اقداماتی انجام شده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn