تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 10:42
33 بازدید
کد خبر : 332027

جانشین کاپیتان پرسپولیس در ترکیب مشخص شد

جانشین کاپیتان پرسپولیس در ترکیب مشخص شد

کاپیتان پرسپولیس به طور حتم به بازی مقابل پاختاکور نخواهد رسید. به گزارش سایت خبری پرسون، امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در بازی با استقلال مصدوم شد و در اواسط نیمه دوم از کادرفنی تیمش خواست تا او را تعویض کنند. عالیشاه گویا از ناحیه کشاله دچار مصدومیت شده و از همین رو نتوانست به


کاپیتان پرسپولیس به طور حتم به بازی مقابل پاختاکور نخواهد رسید.

به گزارش سایت خبری پرسون، امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در بازی با استقلال مصدوم شد و در اواسط نیمه دوم از کادرفنی تیمش خواست تا او را تعویض کنند. عالیشاه گویا از ناحیه کشاله دچار مصدومیت شده و از همین رو نتوانست به بازی ادامه دهد. عالیشاه بعد از دربی نتوانست با تیم تمرین کند و به صورت اختصاصی زیر نظر کادرپزشکی کار کرد.

وضعیت عالیشاه برای بازی با پاختاکور بهتر نشد و گاریدو هم اعلام کرد کاپیتان تیمش به بازی حساس امروز نخواهد رسید. اما جانشین عالیشاه در ترکیب پرسپولیس چه کسی خواهد بود؟

آنطور که شنیدیم گاریدو قصد دارد از محمد خدابنده‌لو کنار مسعود ریگی به عنوان هافبک های دغاعی استفاده کند و سروش رفیعی جانشین عالیشاه به عنوان هافبک پشت مهاجم خواهد بود. هرچند سروش نمی‌تواند مثل عالیشاه پابه‌توپ شود و نزدیک به دروازه حریف بازی کند؛ ولی سروش قدرت پاسوری بالایی دارد و می تواند به عنوان یک پلی‌میکر در ترکیب پرسپولیس به میدان رود.


منبع: خبرورزشی

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn