تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 11:05
9 بازدید
کد خبر : 332050

چهاردهمین شعبه صلح استان مرکزی در ساوه راه اندازی شد

چهاردهمین شعبه صلح استان مرکزی در ساوه راه اندازی شد

به گزارش جام جم آنلاین ، حجت الاسلام سعید جزایی  در آیین افتتاح دادگاه صلح ساوه با محکوم کردن جنایات رژیم خبیث اسراییل گفت: دشمن با شهادت سید حسن نصرالله دبیر حزب الله لبنان ننگ دیگری برای خود رقم زد اما جبهه حق همیشه پیروز است و به طور حتم به زودی شاهد تحقق وعده الهی

به گزارش جام جم آنلاین ، حجت الاسلام سعید جزایی  در آیین افتتاح دادگاه صلح ساوه با محکوم کردن جنایات رژیم خبیث اسراییل گفت: دشمن با شهادت سید حسن نصرالله دبیر حزب الله لبنان ننگ دیگری برای خود رقم زد اما جبهه حق همیشه پیروز است و به طور حتم به زودی شاهد تحقق وعده الهی خواهیم بود.

رئیس دادگستری استان مرکزی گفت: شعبه صلح یک پدیده جدید در دستگاه قضایی است که در راستای نظم بخشی به امر صلح و سازش همچنین اعتبار و استحکام بخشیدن به این مهم و رسیدگی تخصصی به برخی دعاوی حقوقی و کیفری و تسهیل امور مردم ایجاد شده است.

حجت الاسلام جزایی گفت: درحال حاضر ۱۴ شعبه صلح در سطح استان مرکزی راه اندازی شده و ۲ شعبه دیگر نیز چند روز آتی ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ ایجاد شعب صلح مرکزی جزو استانهای فعال است، افزود: در مجموع ایجاد ۴۰ شعبه صلح در استان مرکزی هدفگذاری شده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn