تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 11:23
28 بازدید
کد خبر : 332067

رقیب تراکتور از سفر به ایران خودداری کرد

رقیب تراکتور از سفر به ایران خودداری کرد

تیم موهان باگان هند در اقدامی عجیب از سفر به کشورمان امتناع کرد و به همین علت کمیته مسابقات و کمیته حقوقی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ماجرای عدم سفر این تیم به ایران ورود کرد. به گزارش سایت خبری پرسون، پس از خودداری تیم موهان باگان هند از سفر به ایران برای دیدار با


تیم موهان باگان هند در اقدامی عجیب از سفر به کشورمان امتناع کرد و به همین علت کمیته مسابقات و کمیته حقوقی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ماجرای عدم سفر این تیم به ایران ورود کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از خودداری تیم موهان باگان هند از سفر به ایران برای دیدار با تراکتور، فدراسیون فوتبال ایران این موضوع را به اطلاع AFC رساند.

بلافاصله بعد از این موضوع کمیته مسابقات و کمیته حقوقی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ماجرا ورود کرد و تحقیقات در این زمینه در حال انجام است.

دیدار تیم‌های تراکتور و موهان باگان قرار بود روز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شود.

شنیده می‌شود مکاتباتی بین باشگاه تراکتور و AFC نیز انجام شده تا مسئولان این باشگاه دلیل عدم حضور تیم موهان باگان را در تبریز جویا شوند ولی هنوز پاسخ مشخصی در این زمینه دریافت نشده است.

ناظران AFC برای دیدار تراکتور و موهان باگان وارد تبریز شده‌اند. باید دید پس از آن چه تصمیمی در خصوص این مسابقه گرفته خواهد شد و آیا تیم هندی سرانجام برای دیدار با تراکتور به ایران سفر می‌کند یا خیر.


منبع: تسنیم

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn