تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 11:35
12 بازدید
کد خبر : 332079

وعده‌های پاراتکواندو که در پاریس محقق نشد!

وعده‌های پاراتکواندو که در پاریس محقق نشد!

جامعه ورزشی آفتاب نو: تیم ملی پاراتکواندو در حالی دومین حضور خود در پارالمپیک پاریس را با حضور ۵ ورزشکار تجربه کرد که انتظارات را برآورده نکرد و دستش به مدال طلا نرسید. به گزارش آفتاب نو،تیم ملی پاراتکواندو در حالی با ترکیب سعید صادقیان‌پور در وزن ۶۳-کیلوگرم، علیرضا بخت در وزن ۸۰-کیلوگرم، حامد حق‌شناس

جامعه ورزشی آفتاب نو:

تیم ملی پاراتکواندو در حالی دومین حضور خود در پارالمپیک پاریس را با حضور ۵ ورزشکار تجربه کرد که انتظارات را برآورده نکرد و دستش به مدال طلا نرسید.

به گزارش آفتاب نو،تیم ملی پاراتکواندو در حالی با ترکیب سعید صادقیان‌پور در وزن ۶۳-کیلوگرم، علیرضا بخت در وزن ۸۰-کیلوگرم، حامد حق‌شناس در وزن ۸۰+کیلوگرم، مریم عبدالله‌پور در وزن ۴۷- کیلوگرم و زهرا رحیمی در وزن ۵۲- کیلوگرم در دومین حضورش در پارالمپیک پاریس حضور پیدا کرد که با کسب یک نقره و دو برنز نسبت به دوره قبل انتظارات را برآورده نکرد و دستش از طلا خالی ماند.

پاراتکواندو ایران در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو که با ۳ ورزشکار شرکت کرده بود موفق به کسب یک طلا و یک نقره شد. مهدی پوررهنما در وزن ۷۵ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و اصغر عزیزی در وزن ۷۵+ کیلوگرم صاحب مدال طلا شد و رایحه شهاب در وزن ۵۸+ کیلوگرم در رده پنجم ایستاد.

 تیم ملی پاراتکواندو در دومین حضورش با ۵ ورزشکار در پارالمپیک پاریس حضور داشت که دستاورد آن یک مدال نقره و دو برنز توسط زهرا رحیمی و علیرضا بخت و حامد حق شناس بود تا کارنامه این رشته خالی از مدال نماند. 

نکته مثبت در خصوص پاراتکواندو نایب قهرمانی زهرا رحیمی به عنوان جوان‌ترین عضو کاروان ایران بود. هر چند پیش از اعزام، مسئولین روی مدال مریم عبدالله پور نیز حساب باز کرده بودند اما او به موفقیتی دست نیافت.

وعده‌های پاراتکواندو که در پاریس محقق نشد!

وعده‌های پاراتکواندو که در پاریس محقق نشد!

تیم ملی پاراتکواندو در حالی با ۵ ورزشکار موفق به کسب یک مدال نقره و دو برنز در پاریس شد که جمشید سهرابی رییس انجمن پاراتکواندو قبل از اعزام تیم به پارالمپیک پاریس به ایسنا گفته بود که در تمام ۵ وزن اعزامی امید به کسب مدال داریم و براساس پیش‌بینی صورت گرفته در وزن منهای ۴۷ کیلوگرم (مریم عبدالله پور) و مثبت ۸۰ کیلوگرم (حامد حق شناس) امید به کسب مدال طلا داریم. همچنین در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم (سعید صادقیان پور) و منهای ۸۰ کیلوگرم (علیرضا بخت) شانس کسب مدال نقره داریم و برای وزن منهای ۵۲ کیلوگرم (زهرا رحیمی) مدال برنز پیش‌بینی کردیم.

او بر این باور بود با توجه به تمرینات خوبی که تکواندوکاران پشت سر گذاشتند در دومین حضورشان در بازی‌های پارالمپیک از نظر کسب مدال شرایط بهتری دارند و تلاش بر این است که در پارالمپیک پاریس تاریخ سازی کنیم و در هر ۵ وزن بهترین عملکرد را داشته باشیم.

رییس انجمن پاراتکواندو در حالی وعده کسب دو مدال طلا داده بود که دست تیمش از طلا خالی ماند و تنها موفق به کسب یک مدال نقره و دو برنز در هفدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک شد.

منبع خبر: ایسنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn