تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 11:47
10 بازدید
کد خبر : 332092

محکومیت رژیم صهیونیستی در برنامه زنده دربی مادرید

محکومیت رژیم صهیونیستی در برنامه زنده دربی مادرید

فوتبالیست مشهور مصری در جریان تحلیل بازی دربی مادرید اقدام هواداران اتلتیکو را به جنایت رژیم صهیونیستی تشبیه کرد. کیهان ورزشی-   «جنایتکار صهیونیستی را سرزنش کنید به‌جای سرزنش قربانی!»، این تحلیل غیرمنتظره محمد ابوتریکه، ستاره سابق تیم ملی مصر روی آنتن زنده برنامه شبکه بین اسپورت در دربی مادرید است. توقف ۱۵ دقیقه دربی مادرید

فوتبالیست مشهور مصری در جریان تحلیل بازی دربی مادرید اقدام هواداران اتلتیکو را به جنایت رژیم صهیونیستی تشبیه کرد.

کیهان ورزشی- 

 «جنایتکار صهیونیستی را سرزنش کنید به‌جای سرزنش قربانی!»، این تحلیل غیرمنتظره محمد ابوتریکه، ستاره سابق تیم ملی مصر روی آنتن زنده برنامه شبکه بین اسپورت در دربی مادرید است.

توقف ۱۵ دقیقه دربی مادرید به خاطر پرتاب اشیا به طرف کورتوا فرصتی شد تا اسطوره فوتبال مصر این حملات هواداران اتلتیکو را به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان، سوریه و فلسطین تشبیه کند.

دیدار رئال و اتلتیکو شب گذشته در ورزشگاه متروپولیتانو برگزار شد و این بازی جنجالی با نتیجه تساوی یک‌بریک به پایان رسید.

ابوتریکه در زمان بازیگری‌اش هم به حمایت از فلسطین و محکومیت رژیم اشغالگر قدس شهرت داشت و بارها در زمین فوتبال از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرد.

ابوتریکه می‌گوید که اتفاقات دربی مادرید ما را یاد اتفاقات این روزهای خاورمیانه می‌اندازد چون «رژیم صهیونیستی به هرجایی که دلش می‌خواهد حمله می‌کند» و «مردم قربانی را سرزنش می‌کنند».

اسطوره فوتبال مصر معتقد است که افکار عمومی باید تغییر کند تا زمانی که رژیم جنایتکار را سرزنش نشود و به‌جای آن فلسطین، لبنان و سوریه به‌عنوان قربانیان این رژیم سرزنش شوند، «وضعیت تغییر نخواهد کرد».

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn