تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 12:23
25 بازدید
کد خبر : 332132

قدردانی انجمن توسعه مهندسی از وزیر راه و شهرسازی برای رسیدگی به ابهامات انتخابات نظام مهندسی

قدردانی انجمن توسعه مهندسی از وزیر راه و شهرسازی برای رسیدگی به ابهامات انتخابات نظام مهندسی

جامعه ورزشی آفتاب نو: کد خبر: ۲۶۹۸۸۶ تاریخ انتشار: دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ – ۰۸:۲۴ انجمن توسعه مهندسی با صدور پیامی از اقدام قاطعانه دکتر فرزانه صادق مالواجرد، وزیر راه و شهرسازی، در تعویق انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان و رسیدگی به ابهامات موجود در این فرآیند قدردانی کرد. این انجمن در بیانیه‌ای،

جامعه ورزشی آفتاب نو:

کد خبر: ۲۶۹۸۸۶

تاریخ انتشار: دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ – ۰۸:۲۴

انجمن توسعه مهندسی با صدور پیامی از اقدام قاطعانه دکتر فرزانه صادق مالواجرد، وزیر راه و شهرسازی، در تعویق انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان و رسیدگی به ابهامات موجود در این فرآیند قدردانی کرد. این انجمن در بیانیه‌ای، اقدام وزیر را منطقی و آگاهانه دانست و از وی درخواست کرد برای احقاق حقوق کاندیداها و مهندسان و با توجه به چالش‌های پیچیده سازمان نظام مهندسی طی سال‌های اخیر، کمیته‌ای مجرب و حرفه‌ای در وزارت راه و شهرسازی تشکیل دهد.

انجمن توسعه مهندسی همچنین بر ضرورت انجام کار کارشناسی و ایجاد تغییرات در ترکیب هیئت‌های اجرایی و نظارت تاکید کرد و خواستار بررسی مجدد کاندیداهای تأیید یا رد صلاحیت شده و پیگیری احکام معلق مانده شورای انتظامی شد.

این انجمن ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌های وزیر راه و شهرسازی و تیم مدیریتی جدید وزارتخانه، شاهد ارتقای نظام مهندسی ساختمان کشور و افزایش مشارکت و همدلی مهندسان در توسعه صنعت ساختمان باشیم.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn