تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 12:46
7 بازدید
کد خبر : 332153

مورایس: شناختی از استقلال تاجیکستان نداریم

مورایس: شناختی از استقلال تاجیکستان نداریم

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی سپاهان ایران – استقلال تاجیکستان در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ اظهار داشت: هفته دوم مسابقات آسیایی و بازی خانگی مقابل هواداران‌مان است و همه انتظار کسب سه امتیاز را داریم. وی افزود:

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی سپاهان ایران – استقلال تاجیکستان در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ اظهار داشت: هفته دوم مسابقات آسیایی و بازی خانگی مقابل هواداران‌مان است و همه انتظار کسب سه امتیاز را داریم.

وی افزود: اخیرا لیگ‌های آسیایی سازماندهی بهتری پیدا کرده است و تیم‌های باکیفیتی در آن حضور دارند. تنها مشکل این است که اطلاعاتی از تیم استقلال تاجیکستان در اختیار نداریم، فقط می‌دانیم آنها از بازیکنان باکیفیتی از جمله برخی بازیکنان خارجی خوبی که در اختیار دارند، بهره می‌برند و بازی سختی خواهیم داشت، اما همه تلاش‌مان را برای پیروزی انجام می‌دهیم.

سرمربی سپاهان در ارتباط با افت این تیم در مسابقات اخیر اظهار داشت: دلیل خاصی ندارد، فوتبال برد و باخت و مساوی دارد و هرروز در حال پیشرفت هستیم و بازیکنان جدید هم به هماهنگی بیشتری با تیم رسیده‌اند.

مورایس درباره جدال فردا و میزان شناخت از حریف گفت: فقط می‌دانیم تیم خوبی هستند و آماده برای رویارویی با آن‌ها هستیم و در نهایت در هنگام بازی مشخص می‌شود کدام تیم سطح آمادگی بیشتر و بهتری دارد.

/۱۷۰/.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn