تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 13:47
8 بازدید
کد خبر : 332210

افتتاح اولین موزه آشپزخانه صنعتی ایران در البرز

افتتاح اولین موزه آشپزخانه صنعتی ایران در البرز

به گزارش جام جم آنلاین البرز،رحیم خاکی روز دوشنبه گفت: این موزه با مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با هدف جذب گردشگران و معرفی این صنعت دایر شده است. وی اظهار کرد: اولین موزه آشپزخانه صنعتی در ایران به سیر تحول آشپزی از ابتدای زیست بشر تا کنون پرداخته و

به گزارش جام جم آنلاین البرز،رحیم خاکی روز دوشنبه گفت: این موزه با مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با هدف جذب گردشگران و معرفی این صنعت دایر شده است.

وی اظهار کرد: اولین موزه آشپزخانه صنعتی در ایران به سیر تحول آشپزی از ابتدای زیست بشر تا کنون پرداخته و به صورت ویژه روند تکامل تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی در دنیا را معرفی می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز افزود: این موزه به لحاظ طراحی در جهان منحصر به فرد است و محتوای آن با هوش مصنوعی انجام شده است.

خاکی گفت: اولین موزه آشپزخانه صنعتی ایران در کارخانه تولید لوازم و تجهیزات آشپزخانه صنعتی گازسو واقع در محور ارتباطی کرج – قزوین راه اندازی شده و آماده استقبال از بازدیدکنندگان و گردشگران علاقه‌مند به این حوزه است.

وی تاکید کرد: استان البرز دارای کارخانه‌های صنعتی فراوانی است که برخی از آن‌ها با سبقه و پیشینه تاریخی غنی می‌توانند اقداماتی مشابه برای ایجاد موزه‌های صنعتی و جذب هر چه بیشتر گردشگران انجام دهند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn