تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 14:09
8 بازدید
کد خبر : 332231

بهترین خودمان را برای این بازی می‌گذاریم | اخبار ورزشی

بهترین خودمان را برای این بازی می‌گذاریم | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ابوبکر کامارا، بازیکن تیم فوتبال سپاهان ظهر امروز در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال تاجیکستان در هتل کوثر اصفهان اظهار داشت: برای بازی فردا آماده هستیم و می‌خواهیم نتیجه را کسب کنیم؛ ما از نظر فیزیکی و تاکتیکی آماده هستیم؛ تمرکزمان روی هدف‌مان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ابوبکر کامارا، بازیکن تیم فوتبال سپاهان ظهر امروز در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال تاجیکستان در هتل کوثر اصفهان اظهار داشت: برای بازی فردا آماده هستیم و می‌خواهیم نتیجه را کسب کنیم؛ ما از نظر فیزیکی و تاکتیکی آماده هستیم؛ تمرکزمان روی هدف‌مان است تا یک برد خوب را تقدیم هواداران کنیم.

وی افزود: فوتبال است؛ اگر راجع به خودم بخواهم صحبت کنم؛ آمده‌ام که از تجربه خودم برای تیم استفاده کنم؛ من سپاهان، شهر اصفهان و هواداران سپاهان را دوست دارم.

کامارا تصریح کرد: نه فقط به خاطر اینکه امروز عضو تیم سپاهان هستم این را می‌گویم؛ کاملاً صادقانه می‌گویم خوشحالم که اینجا هستم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: درباره هواداران هم افتخار می‌کنم به آنها، مطمئن باشید که ما و مربی بهترین خودمان را برای این مسابقه می‌گذاریم و بیشترین چیزی که از آنها می‌خواهیم حمایت است.
وی ادامه داد: بالاخره فوتبال است و برد باخت دارد، اما تلاشمان را می‌کنیم در این زمینه به بهترین نتیجه برسیم؛ به معنای واقعی کاملاً آماده هستیم. بدن من نیز منتظر است تا بازی فردا شروع شود و بهترین اتفاق رخ دهد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn