تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 14:32
4 بازدید
کد خبر : 332253

ماجرای زانو زدن مدیر شهری در گل و لای به روایت خودش+ فیلم

ماجرای زانو زدن مدیر شهری در گل و لای به روایت خودش+ فیلم

همشهری- پریسا نوری: انتشار این ویدئو و تلاش مدیر شهری واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی به دنبال داشت، بسیاری این تلاش را تحسین کرده و در مقابل عده‌ای مدعی شدند که این ویدئو ساختگی است. برای پی بردن به صحت و سقم ماجرا با فرد داخل ویدئو، یعنی «فرزاد هنرور» معاون خدمات شهری منطقه ۱۲

همشهری- پریسا نوری: انتشار این ویدئو و تلاش مدیر شهری واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی به دنبال داشت، بسیاری این تلاش را تحسین کرده و در مقابل عده‌ای مدعی شدند که این ویدئو ساختگی است. برای پی بردن به صحت و سقم ماجرا با فرد داخل ویدئو، یعنی «فرزاد هنرور» معاون خدمات شهری منطقه ۱۲ گفت‌وگوی کوتاهی داشتیم. البته هنرور تمایلی به مصاحبه در این زمینه نداشت و معتقد بود این کار را از سر وظیفه و دلی انجام داده است.

خواستم فیلم را پاک کنند

آبگرفتگی حدود ساعت ۵ عصر در میدان محمدیه، ابتدای خیابان خیام رخ داده بود. هنرور در این باره می‌گوید: «مشغول گشت‌زنی در منطقه بودم که متوجه شدم آب در خیابان سرریز شده است. چون جدول گرفته بود . ترسیدم این موضوع مانع تردد شهروندان و خودروها شود. به همین دلیل دست به کار شدم تا زباله‌ها را بیرون بیاورم.» او می‌گوید: «متوجه نشدم که یکی از همکاران مشغول فیلم گرفتن است، وقتی فهمیدم فیلم گرفته و منتشر کرده از او خواهش کردم فیلم‌ها را پاک کند.»

فرصت کم بود

بیرون آوردن زباله و گل و لای با دست بدون محافظ و دستکش بسیار خطرناک است، چون امکان وجود هر گونه آلودگی در این زباله‌ها و انتقال بیماری به فرد وجود دارد. از معاون خدمات شهری منطقه ۱۲ می‌پرسیم چرا صبر نکردید که تجهیزات یا نیروهای خدمات شهری برسند؟ نگران نبودید که آسیب ببینید؟ می‌گوید: «فرصتی نداشتیم، آب در حال سرریز به معبر بود و موجب اختلال در حرکت شده بود نمی توانستم صبر کن که نیرو و تجهیزات برسد، ما به مردم تعهد داریم.»

همسرم دعوایم کرد

بعد از گفت‌وگو با همکاران هنرور، متوجه می‌شویم این مدیر ۴۶ ساله که از ۳ سال پیش عهده‌دار معاونت خدمات شهری منطقه ۱۲ است اولین بار نیست که در مواقع بحران دست به کار شده و بدون تجهیزات مشغول تمیز کردن معابر می‌شود، از او می‌پرسیم وقتی با لباس آلوده به گل و لای به خانه می‌روید، خانواده مشکلی ندارند؟ با خنده می‌گوید: «اتفاقا خانمم دعوایم کرد که این چه سرو وضعی است؟ اما در نهایت به شوخی و خنده موضوع تمام شد.»

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn