تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 14:36
10 بازدید
کد خبر : 332256

:::آفتاب نو::: مسمومیت الکلی ۵۷ نفر در چالوس و آمل: مرگ ۴ نفر

:::آفتاب نو::: مسمومیت الکلی ۵۷ نفر در چالوس و آمل: مرگ ۴ نفر

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مسمومیت الکلی ۵۷ نفر در چالوس و آمل خبر داد و گفت: تاکنون ۴ نفر بر اثر عوارض شدید جان باختند‌ و حال ۵ نفر دیگر وخیم است. به گزارش تسنیم ، رسول ظفرمند مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به مراجعه ۵۷ نفر بر اثر

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مسمومیت الکلی ۵۷ نفر در چالوس و آمل خبر داد و گفت: تاکنون ۴ نفر بر اثر عوارض شدید جان باختند‌ و حال ۵ نفر دیگرمسمومیت الکلی ۵۷ نفر در چالوس و آمل: مرگ ۴ نفر وخیم است.

به گزارش تسنیم ، رسول ظفرمند مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به مراجعه ۵۷ نفر بر اثر مسمومیت الکلی به بیمارستان های چالوس و آمل اظهار داشت: این افراد با علائم کاهش هوشیاری، ضعف شدید و سرگیجه به این مراکز درمانی مراجعه کردند که متاسفانه ۴ نفر بر اثر عوارض شدید جان باختند.

 

وی با بیان اینکه تا کنون ۱۸ نفر از این افراد برای پاکسازی سموم دیالیز شدند، بیان کرد: ۲۶ نفر نیز درمان سرپایی شده و از بیمارستان مرخص شدند.

 

ظفرمند با بیان اینکه ۲۷ نفر از این افراد همچنان جهت ادامه فرآیند درمانی بستری هستند تصریح کرد: ۵ نفر از این افراد وضعیت عمومی خوبی ندارند و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn