تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 14:55
8 بازدید
کد خبر : 332274

کلهر: امیدآفرینی در قبال مدال المپیکی ناشنوایان ارزشمند است – آفتاب نو | اخبار ورزشی

کلهر: امیدآفرینی در قبال مدال المپیکی ناشنوایان ارزشمند است – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، سینا کلهر معاون ساماندهی امور جوانان در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان اطهار داشت: جامعه‌ی ناشنوایان بسیار همگرا و متحد هستند و این یک شاخصه‌ی مهم در ورزش کشور محسوب می‌شود و همواره از آن به نیکی نام می‌برم و امیدوارم همچنان استمرار داشته باشد. رئیس

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، سینا کلهر معاون ساماندهی امور جوانان در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان اطهار داشت: جامعه‌ی ناشنوایان بسیار همگرا و متحد هستند و این یک شاخصه‌ی مهم در ورزش کشور محسوب می‌شود و همواره از آن به نیکی نام می‌برم و امیدوارم همچنان استمرار داشته باشد.

رئیس مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان ادامه داد: در جریان مطالبات جامعه‌ی ورزشی ناشنوایان قرار گرفتم و امیدوارم این مطالبات در مسیر تحقق قرار بگیرد تا احساس تبعیض به این جامعه دست ندهد.

سینا کلهر تاکید کرد: تقاضاهای مختلف از امکانات و اعتبارات برای ورزش ناشنوایان مطالبه‌ی به حق محسوب می‌شود و فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان هم باید در این راستا پیگیری لازم را داشته باشد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: در زمینه‌ی پاداش به قهرمانان ناشنوا، تبعیض درست نیست و قطعاً باید در زمان لازم انجام شود چرا که مدال ورزشکاران ناشنوا، امید آفرینی زیادی در جامعه به وجود می‌آورد که در نوع خود ارزشمند است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn