تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 15:48
8 بازدید
کد خبر : 332331

مدیران با برنامه در دیدارها حضور یابند

مدیران با برنامه در دیدارها حضور یابند

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن پیام دکتر بهرام سرمست، استاندار آذربایجان شرقی به شرح زیر است: « بسم الله الرحمن الرحیم اکنون که با عنایت پروردگار متعال و دعای خیر مردم عزیز و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، عهده‌دار مسئولیتی سنگین در خطه تاریخ‌ساز و قهرمان‌پرور آذربایجان شرقی شده‌ام،

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن پیام دکتر بهرام سرمست، استاندار آذربایجان شرقی به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که با عنایت پروردگار متعال و دعای خیر مردم عزیز و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، عهده‌دار مسئولیتی سنگین در خطه تاریخ‌ساز و قهرمان‌پرور آذربایجان شرقی شده‌ام، لازم می‌دانم از حسن اعتماد رئیس جمهور محبوب و مردمی، دکتر مسعود پزشکیان و هیأت محترم وزیران به اینجانب سپاسگزاری کنم.

همچنین مراتب قدردانی خود را از ابراز لطف و محبت آحاد مردم شریف، نخبگان و شخصیت‌های برجسته استان نسبت به این خادم خودشان اعلام می‌کنم.

امید آن را دارم که در این سنگر خدمت‌گزاری و در راستای آبادانی، پیشرفت و توسعه استان، مردم شریف و نجیب و نخبگان و دلسوزان با خادم خود همراه خواهند بود تا ان‌شاءالله بتوانیم استان آذربایجان شرقی را به جایگاه شایسته خود در حوزه‌های مختلف برسانیم.

از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نهادهای نظامی و انتظامی، تشکل های بخش خصوصی، موسسات غیردولتی و سایر اقشار مردم استدعا دارم از نصب هرگونه بنر و تابلو، درج پیام تبریک در نشریات و ارسال تاج گل صرف‌نظر کرده و هیچ‌گونه هزینه‌ای در این خصوص صورت نگیرد.

لازم به ذکر است دیدار با مسئولان و مدیران دولتی طی برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده از طریق روابط عمومی استانداری متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد و تاکید می‌شود که مسئولان با کارنامه و برنامه در این دیدارها حضور یابند.»

 بر اساس این گزارش، سرمست روز گذشته به عنوان استاندار آذربایجان شرقی در دولت چهاردهم منصوب شد.

انتهای پیام 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn