تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 16:30
20 بازدید
کد خبر : 332368

ایتالیا در انتظار اولین گل طارمی برای اینتر / فردا شب اولین گل مهدی زده می شود!

ایتالیا در انتظار اولین گل طارمی برای اینتر / فردا شب اولین گل مهدی زده می شود!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو ، روزنامه‌های معتبر ایتالیایی از فیکس بودن مهدی طارمی در بازی فردا شب برابر ستاره سرخ بلگراد خبر داده‌اند. مهاجم ایرانی قرار است از ابتدا به میدان برود تا به مارکوس تورام فرصت بیشتری برای استراحت داده شود. در نتیجه مهاجم بوشهری می‌تواند امیدوار باشد تا نخستین

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو ، روزنامه‌های معتبر ایتالیایی از فیکس بودن مهدی طارمی در بازی فردا شب برابر ستاره سرخ بلگراد خبر داده‌اند. مهاجم ایرانی قرار است از ابتدا به میدان برود تا به مارکوس تورام فرصت بیشتری برای استراحت داده شود. در نتیجه مهاجم بوشهری می‌تواند امیدوار باشد تا نخستین گل خود را با پیراهن نراتزوری به ثمر برساند.

روزنامه توتو اسپورت در شماره امروز خود نوشته است: 

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی، به عنوان نقطه اتکای خط حمله اینتر در بازی مقابل ستاره سرخ بلگراد شناخته می‌شود. پس از نمایش درخشان در منچستر، اکنون نیاز به سه امتیاز در این دیدار حساس وجود دارد، اما همچنان استفاده از سیستم چرخشی در تیم ادامه خواهد داشت. سیمونه اینزاگی به صراحت اعلام کرده است که همه بازیکنان اینتر باید خود را به عنوان بازیکنان اصلی احساس کنند. این تنها راه ممکن برای ادامه پروژه بلندپروازانه اینتر و رقابت در هر دو جبهه لیگ قهرمانان اروپا و سری آ است.

عجیب آنکه بهترین عملکرد اینتر در هفته‌های اخیر، در شب سخت بازی مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد رقم خورد، جایی که تمرکز بازیکنان بیش از قدرت حریف تأثیرگذار بود. با این حال، نگرانی‌ها درباره مشکلات دفاعی همچنان پابرجاست، خصوصاً روی ضربات سر که در این فصل بارها باعث دریافت گل شده است.

 

فردا شب، در حضور ۶۰ هزار تماشاگر در سن‌سیرو، اینزاگی به همراه تیم خود برای این دیدار اروپایی آماده می‌شود. اینزاگی به دلیل اهمیت دادن به احساس ارزشمندی همه بازیکنان، از سیستم چرخشی استفاده خواهد کرد. مارکو آرناتوویچ که اخیراً کمتر در ترکیب اصلی بوده، ممکن است دقایق بیشتری بازی کند، در حالی که طارمی دوباره فرصت حضور در ترکیب اصلی را خواهد داشت.

طارمی پیش از این نیز در بازی مقابل منچستر و لچه در ترکیب اصلی بازی کرده بود. در حالی که لائوتارو مارتینز در بازی اخیر مقابل اودینزه با دو گل بار دیگر به دوران درخشش خود بازگشت، اینزاگی ممکن است از او به عنوان مهاجم اصلی استفاده کند تا به روند گلزنی‌اش ادامه دهد و به رکورد ۱۳۳ گل استفانو نیرس نزدیک‌تر شود.

طارمی، که با توجه به توانایی‌اش در هماهنگی با سایر مهاجمان به اینتر پیوسته، احتمالاً فردا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و مارکوس تورام فرصت استراحت خواهد داشت. در دفاع نیز احتمال استراحت دادن به باستونی وجود دارد و اینزاگی ممکن است از آچربی یا کارلوس آگوستو در جناح چپ دفاع استفاده کند و دی‌فرای را در مرکز خط دفاعی قرار دهد. همچنین، در خط میانی، مانند بازی منچستر، زیلینسکی به دلیل قدرت فیزیکی‌اش در ترکیب خواهد بود که در رقابت‌های اروپایی بسیار حیاتی است.

مهدی طارمی

در خط حمله، طارمی آماده حضور در ترکیب اصلی است، در حالی که زیلینسکی نیز ممکن است به جای مخیتاریان بازی کند. پس از پیروزی در بازی اودینزه، تمرینات اینتر با هدف آماده‌سازی برای دیدار با ستاره سرخ در سن‌سیرو ادامه یافت. اینزاگی احتمالاً در تمامی خطوط تغییراتی ایجاد خواهد کرد. در دفاع، دی‌فرای که در بازی اخیر به عنوان بازیکن جانشین وارد شد، ممکن است از ابتدا بازی کند. در خط میانی نیز زیلینسکی که در بازی منچستر عملکرد خوبی داشت، ممکن است به جای مخیتاریان به میدان برود و در خط حمله، طارمی از ابتدا به میدان خواهد رفت و تورام احتمالاً استراحت خواهد کرد.

مهدی طارمی

علاوه بر این، دیگر روزنامه مطرح ایتالیا یعنی گاتزتا دلو اسپورت نیز به این تصمیم سیمونه اینزاگی اشاره کرده و نوشته است:  

مهدی طارمی آماده حضور در ترکیب خط حمله اینتر است، در حالی که زیلینسکی به عنوان رقیب مخیتاریان شناخته می‌شود. پس از پیروزی در برابر اودینزه، تیم اینتر با تمرکز بر بازی مقابل ستاره سرخ بلگراد دوباره به تمرینات خود بازگشته است.

صبح دیروز، بازیکنان اینتر در آپیانو تمرین کردند و طبق معمول، تمرینات به دو گروه تقسیم شد: آن‌هایی که در بازی روز شنبه شرکت کرده بودند، تمرینات ریکاوری داشتند و سایر بازیکنان به تمرینات عادی پرداختند. اینزاگی در دیدار مقابل اودینزه ترکیب تیم را چرخشی کرد و برای بازی فرداشب در سن‌سیرو نیز همین روند را ادامه خواهد داد؛ بازی دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم صربستانی. در هر بخش از تیم احتمال تغییرات وجود دارد.

مهدی طارمی

در خط دفاع، دی‌فرای که در نیمه دوم بازی اودینزه وارد زمین شد، ممکن است فردا از ابتدا در سمت راست خط دفاعی قرار بگیرد. اینزاگی درباره دی‌فرای گفت: «پست مرکزی بهترین جایگاه اوست، اما در مسابقات اروپایی او یکی از بهترین‌ها در این موقعیت بود و می‌خواستم او را در این شرایط ببینم.»

در خط میانی، زیلینسکی که در بازی مقابل منچسترسیتی به جای مخیتاریان عملکرد خوبی داشت، احتمالاً فردا نیز به میدان خواهد رفت. رقابت بین زیلینسکی و مخیتاریان برای حضور در ترکیب اصلی همچنان ادامه دارد.

در خط حمله، اینزاگی ممکن است تصمیم بگیرد مارکوس تورام را که تاکنون در تمام بازی‌ها از ابتدا به میدان رفته، استراحت دهد و به جای او طارمی را از ابتدا در ترکیب قرار دهد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn