تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 16:52
24 بازدید
کد خبر : 332388

انتقاد نویل از منچستریونایتد/ گزینه‌های جانشینی تن‌هاخ

انتقاد نویل از منچستریونایتد/ گزینه‌های جانشینی تن‌هاخ

به گزارش روزپلاس، گری نویل که شب گذشته (یکشنبه) به عنوان کارشناس در استودیوی شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» حضور داشت، در واکنش به شکست ۳ بر صفر خانگی منچستریونایتد مقابل تاتنهام در هفته ششم لیگ برتر انگلیس گفت: نیمه اول خیلی بد بود. عملکرد تیم در نیمه اول افتضاح بود. این یکی از بدترین بازی‌هایی

انتقاد نویل از منچستریونایتد/ گزینه‌های جانشینی تن‌هاخ

به گزارش روزپلاس، گری نویل که شب گذشته (یکشنبه) به عنوان کارشناس در استودیوی شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» حضور داشت، در واکنش به شکست ۳ بر صفر خانگی منچستریونایتد مقابل تاتنهام در هفته ششم لیگ برتر انگلیس گفت: نیمه اول خیلی بد بود. عملکرد تیم در نیمه اول افتضاح بود. این یکی از بدترین بازی‌هایی بود که از منچستریونایتد زیرنظر اریک تن‌هاخ دیده‌ام و عملکرد تیم واقعاً بد بود. این بازی من را شوکه کرد چون تیم واقعاً اُفت کرده است. بازی واقعا بدی بود.

اسطوره باشگاه منچستریونایتد همچنین با اشاره به روزهای بدی که مربیان دیگر هم در دوران پسافرگوسن داشته‌اند، اظهار داشت: می‌دانم که دیوید مویس هم آن اوایل روزهای بدی داشت، همین‌طور اولگنار سولسشایر، لوئیس فن‌خال، ژوزه مورینیو و رالف رانگنیک اما امروز یکی از آن روزهایی بود که آنها واقعاً بد بودند.

هنوز مشخص نیست که آیا مدیران باشگاه منچستریونایتد قصد حمایت از مربی هلندی خود را دارند یا اینکه قصد اخراج او را دارند. رسانه‌های انگلیسی اما خبر می‌دهند که در صورت اخراج اریک تن‌هاخ، هدایت این باشگاه موقتاً به رود فن‌نیستلروی (دستیار تن‌هاخ) سپرده خواهد شد.

احتمال بازگشت سولسشایر به نیکمت شیاطین سرخ نیز مطرح است و از گرت ساوت‌گیت و ماکسیمیلیانو آلگری نیز به عنوان گزینه‌های دیگر منچستریونایتد در صورت اخراج تن‌هاخ یاد شده است.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn