تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 20:16
10 بازدید
کد خبر : 332573

معاون دبیرکل حزب‌الله: ذره‌ای از مواضع «سید نصرالله» کوتاه نمی‌آییم

معاون دبیرکل حزب‌الله: ذره‌ای از مواضع «سید نصرالله» کوتاه نمی‌آییم

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز (دوشنبه) درباره تحولات اخیر این کشور سخنرانی کرد. او در ابتدای صحبت‌های خود گفت:  =ما یک برادر، یک عاشق، یک پدر و یک رهبر، جناب دبیرکل، سید حسن نصرالله را از دست دادیم که تا لحظه شهادت در میدان باقی ماند. وی افزود: اولویت شهید سید حسن نصرالله،

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز (دوشنبه) درباره تحولات اخیر این کشور سخنرانی کرد. او در ابتدای صحبت‌های خود گفت:  =ما یک برادر، یک عاشق، یک پدر و یک رهبر، جناب دبیرکل، سید حسن نصرالله را از دست دادیم که تا لحظه شهادت در میدان باقی ماند.

وی افزود: اولویت شهید سید حسن نصرالله، قدس شریف در چارچوب وحدت عربی و اسلامی بود. سید نصرالله عاشق مجاهدانی بود که هر چه داشتند در راه خدا بخشیدند.

شیخ قاسم گفت: فقدان عزیز و از دست رفته سید حسن نصرالله را به صاحب عصر و زمان (عج) تسلیت می‌گوییم. سید نصرالله محبوب توده‌ها، آزادی خواهان و فلسطین و همه کسانی است که امید دارند آنها را از شر صهیونیست‌ها رهایی بخشند و قدرت استکبار آمریکایی- صهیونیستی را در هم بشکنند.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه شهادت «علی کرکی» فرمانده جهادی حزب‌الله و شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی این جنبش را تسلیت گفت.

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: به او و برادرانش که با او به شهادت رسیدند، تبریک می‌گوییم. ای مجاهدان، شما مصداق بارز آیه «منهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلاً» هستید.

وی اضافه کرد: دشمن اسرائیلی به تمام مناطق و روستاهای لبنان حمله می‌کند تا جایی که هیچ خانه‌ای بدون تأثیر تجاوز بر آن باقی نماند. آمریکا با اسرائیل در همه کشتارهایش مشارکت دارد و از هر گونه حمایت رسانه‌ای و سیاسی و با همه معیارها از آن حمایت می‌کند. اگر اسرائیل معتقد است که با تجاوز به اهداف خود می‌رسد، دچار توهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: جنایت پیجرها و جنایات دیگر به دنبال متزلزل کردن ما بود اما به دشمن می‌گوییم که ما ثابت قدم بوده و مسیرمان را ادامه خواهیم داد. مسیر مقاومت ادامه دارد و حزب‌الله به اهداف و جهاد خود ادامه می‌دهد.

نعیم قاسم خاطرنشان کرد: نظام رهبری با دقتی که سید حسن نصرالله ایجاد کرده است، ادامه دارد. نظام رهبری با هر آنچه که سید نصرالله ایجاد کرد و همچنین طرح‌های جایگزین ادامه دارد.

وی تاکید کرد: مقاومت به حمایت از غزه در دفاع از فلسطین با همان سرعت ادامه خواهد داد. کاری که ما انجام می‌دهیم حداقل به عنوان بخشی از طرح پیگیری نبرد و آنچه میدان به آن نیاز دارد، است.

شیخ قاسم افزود: می‌دانیم که نبرد طولانی خواهد بود و برای رویارویی با هر احتمالی آماده‌ایم و از این نبرد پیروز بیرون می‌آییم. تلفات جانی بسیار است، اما مطمئن هستیم که دشمن به هدف خود نخواهد رسید و از این نبرد پیروز بیرون خواهیم آمد.

وی ادامه داد: اسرائیل نمی‌تواند به قدرت نظامی ما آسیب برساند و اگر اسرائیلی‌ها تصمیم به ورود زمینی بگیرند، با هر احتمالی مواجه خواهیم شد و نیروهای مقاومت آماده درگیری زمینی هستند.

شیخ قاسم تصریح کرد: توانایی ما قوی و بزرگ است و دشمن به دلیل ناتوانی در رسیدن به توانایی‌های ما دیوانه می‌شود. ای مردم فداکار ما به شما اطمینان داریم و همانطور که در سال ۲۰۰۶ پیروز شدیم امروز نیز پیروز خواهیم شد.

معاون دبیرکل حزب‌الله ادامه داد: در ساختار حزب‌الله، معاونان فرماندهان و جایگزین‌های ذخیره وجود دارد و آنها آماده جایگزین شدن در هر موقعیتی هستند. در اسرع وقت و بر اساس سازوکار مصوب برای انتخاب در جنبش، دبیرکل حزب‌الله را انتخاب خواهیم کرد. انتخاب‌ها در حزب‌الله آسان خواهد بود و همه چیز روشن است.

وی در پایان تاکید کرد: ما در یک کشتی هستیم و پیروزی از آن ماست، ما به کمی صبر نیاز داریم و قدرت و آمادگی خود را برای هر احتمالی مهیا کرده‌ایم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn