تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 20:21
15 بازدید
کد خبر : 332578

این زوج بازیگر در نقش شهید صیاد شیرازی و همسرش

این زوج بازیگر در نقش شهید صیاد شیرازی و همسرش

آفتاب نو: تقریبا ۱۰ سال پیش بود که خبر ساخت سریالی درباره شهید صیاد شیرازی منتشر شد؛ سریالی که تا به امروز هم گویا به نتیجه‌ای نرسیده و خبری از تولیدش نیست.قرار بود در این سریال نحوه ترور صیاد شیرازی و بخش‌هایی از کودکی‌اش به تصویر کشیده شود تقریبا ۳۰ قسمت برای تولیدش پیش بینی

آفتاب نو: تقریبا ۱۰ سال پیش بود که خبر ساخت سریالی درباره شهید صیاد شیرازی منتشر شد؛ سریالی که تا به امروز هم گویا به نتیجه‌ای نرسیده و خبری از تولیدش نیست.
قرار بود در این سریال نحوه ترور صیاد شیرازی و بخش‌هایی از کودکی‌اش به تصویر کشیده شود تقریبا ۳۰ قسمت برای تولیدش پیش بینی شده بود. اما حالا خبر تولید فیلم سینمایی درباره این شهید به گوش می‌رسد. فیلمی که جواد افشار کارگردانی‌اش را برعهده دارد و به نظر می‌رسد قرار است در جشنواره فیلم فجر امسال رونمایی شود. محمدرضا شفیعی تهیه‌کنندگی سریال را برعهده دارد. شنیده‌ها حاکی از این است که مارال بنی‌آدم و علی سرابی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
مارال بنی‌آدم و علی سرابی زوج بازیگری هستند که فیلم «در آغوش درخت» بابک خواجه‌پاشا با بازی مارال بنی‌آدم به اسکار معرفی شده است.
علی سرابی هم بازیگران تئاتر و تلویزیون و سینماست.

جواد افشار که با سریال «کیمیا» بیشتر شناخته شده در این فیلم به زندگی شهید صیاد شیرازی می‌پردازد که بخش‌هایی از آن در دوران جنگ بود که به تصویر کشیده خواهد شد.
نام فیلم «صیاد» است. دومین فیلم بلند جواد افشار به حساب می‌آید.
علی سرابی در یک گریم متفاوت در نقش شهید صیاد شیرازی بازی خواهد کرد. مارال بنی‌آدم هم در نقش همسر هشید بازی می‌کند. این اولین کار مشترک زوج بازیگر است که با هم در یک پروژه حضور دارند. مارال بنی‌آدم در چند تجربه سینمایی خود شانس زیادی داشته و سال پیش هم در نقش پروین اعتصامی توانست سیمرغ جشنواره را بگیرد.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn