تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 20:54
8 بازدید
کد خبر : 332609

قیمت جدید میوه و سبزیجات اعلام شد

قیمت جدید میوه و سبزیجات اعلام شد

قیمت عمده محصولات کشاورزی (میوه و صیفی‌جات) برای هفته جاری ۹ تا ۱۵ مهر ماه… قیمت عمده محصولات کشاورزی (میوه و صیفی‌جات) برای هفته جاری ۹ تا ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۳ از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد. به گزارش تسنیم، قیمت عمده محصولات کشاورزی (میوه و صیفی‌جات) برای هفته جاری ۹

قیمت عمده محصولات کشاورزی (میوه و صیفی‌جات) برای هفته جاری ۹ تا ۱۵ مهر ماه…

قیمت جدید میوه و سبزیجات اعلام شدقیمت جدید میوه و سبزیجات اعلام شد

قیمت عمده محصولات کشاورزی (میوه و صیفی‌جات) برای هفته جاری ۹ تا ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۳ از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

به گزارش تسنیم، قیمت عمده محصولات کشاورزی (میوه و صیفی‌جات) برای هفته جاری ۹ تا ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۳ از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

در میان این میوه ها هندوانه با هر کیلوگرم ۸هزار و ۵۰۰ تومان ارزان ترین میوه و زالزالک با ۱۵۰ هزار تومان گران ترین میوه است.

 

میوه

هر کیلو گرم آلو شابلون ۵۰ تا ۸۹، انگور ۵۹.۸۰۰ تا ۱۵۹، انجیر سیاه ۴۵ تا ۸۹، سیب ۵۰ تا ۸۵، سیب قرمز ۹۸، هلو هسته جدا ۵۰ تا ۷۷.۵۰۰، هلو انجیری ۵۹.۸۰۰ تا ۷۷.۵۰۰، گلابی ۱۱۹ تا ۱۴۸، زغال اخته ۲۴۸، لیمو شیرین ۴۹.۸۰۰ تا ۹۸، زالزالک ۱۵۰، نارنگی ۳۵ تا ۵۰، شلیل ۵۰ تا ۸۹، انار ۶۸ تا ۹۸ و پسته ۱۹۸ تا ۳۹۸ هزار تومان است.

 هر کیلوگرم هندوانه بین ۸.۵۰۰ تا ۱۰ و خربزه ۱۹.۸۰۰ تا ۲۶.۸۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

در بازار میوه‌های وارداتی هم موز هر کیلوگرم ۸۹.۸۰۰ تا ۹۲.۸۰۰، آناناس ۱۱۵، نارگیل ۹۰ و انبه ۲۳۸ تا ۲۶۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

سبزیجات

قیمت انواع سبزیجات تولید داخل درمیدان مرکزی به شرح زیر است؛

هر کیلو گرم گوجه فرنگی ۱۹.۸۰۰ تا ۲۳.۸۰۰، گوجه گیلاسی ۳۹.۹۰۰ تا ۵۰، هویج ۱۹.۸۰۰ تا ۲۹.۸۰۰، کاهو رسمی ۲۵ تا ۴۵.۸۰۰، کاهو سالادی ۲۵ تا ۳۵.۸۰۰، کلم پیچ ۱۵.۸۰۰، کلم بروکلی ۴۹.۸۰۰، کدو ۱۹.۸۰۰، بامیه ۵۶، ذرت ۳۹.۸۰۰ تا ۴۹.۸۰۰، خیار ۳۹.۸۰۰ تا ۵۰، خیار مینی اصفهان ۳۹.۸۰۰، لوبیا سبز ۳۹.۸۰۰، شلغم ۲۹.۸۰۰، چغندر ۲۹.۸۰۰، فلفل دلمه سبز ۳۹.۸۰۰، سیر ۳۰۰ و لیمو ترش ۴۹.۸۰۰ تا ۷۹ هزار تومان تعیین شده است.

سیب زمینی در این بازار هر کیلوگرم ۲۲.۸۰۰ تا ۲۴.۸۰۰، پیاز قرمز ۲۴.۸۰۰ تا ۳۵، پیاز سفید ۲۴.۸۰۰ تا ۲۵.۸۰۰ و پیاز زرد ۲۴.۸۰۰ تا ۲۶.۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn