تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 21:25
16 بازدید
کد خبر : 332633

پرسپولیس برخلاف انتظار برابر پاختاکور/تساوی واز دست رفتن ۲ امتیاز – آفتاب نو | اخبار ورزشی

پرسپولیس برخلاف انتظار برابر پاختاکور/تساوی واز دست رفتن ۲ امتیاز – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد که دو تیم در پایان به تساوی یک به یک رسیدند. علی علیپور(دقیقه یک) برای پرسپولیس و سران(۵۹) برای

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد که دو تیم در پایان به تساوی یک به یک رسیدند. علی علیپور(دقیقه یک) برای پرسپولیس و سران(۵۹) برای پاختاکور گل زدند.

ترکیب پرسپولیس:

آلکسیس گندوز، میلاد محمدی، گئورگی‌ گولسیانی، محمدحسین کنعانی، ایوب العلمود، مسعود ریگی، سروش رفیعی(۶۹- عیسی آل کثیر)، محمد خدابنده لو(۴۶- سعید صادقی)، وحید امیری(۶۹- اوستون اورونوف)، فرشاد احمدزاده(۵۸- سعید مهدی) و علی علیپور(۵۸- لوکاس ژوائو)

شروع رویایی برای سرخ ها

در شرایطی که ثانیه هایی ابتدایی بازی توپ در اختیار سرخپوشان بود یک حمله و یک سانتر فرصت را برای امیری ایجاد کرد تا با پاسی استادانه توپ را به علی علیپور در سمت راست محوطه شش قدم حریف برساند و او هم با ضربه ای محکم توپ را به سینه تور دروازه پاختاکور چسباند تا سرخپوشان شروع رویایی داشته باشند.

ادامه خوب بودن پرسپولیس

شاگردان گاریدو که در دیدار نخست برابر الاهلی عربستان نمایش خیرکننده ای داشتند و با وجود شکست یک بر صفر همه را وادار به تحسین کردند، پس از گل هم بازی خوبشان را ادامه دادند اما نتوانستند از این برتری به خوبی استفاده کنند تا نیمه اول را با همان یک گل به پایان برسانند.

افت عجیب سرخپوشان

با شروع نیمه دوم پرسپولیس ناخودآگاه عقب نشست و با بازی پراشتباه این فرصت را برای تیم پاختاکور فراهم کرد تا توپ و میدان را در اختیار بگیرد. حریف ازبک که متفاوت با نیمه اول به میدان آمده بود با پاس های کوتاه و نزدیک شدن به دروازه میزبان کار را برای سرخپوشان سخت کرد.

آشفتگی خط دفاعی بازی را مساوی کرد

پاختاکور که در نیمه دوم بهتر از پرسپولیس بازی کرد در اواسط این نیمه چند خطر جدی را روی دروازه تیم میزبان پی ریزی کرد و در نهایت در دقیقه ۵۹ روی یک ضربه زیبا از کاپیتان این تیم به گل تساوی رسید. در این صحنه بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس آشفته بودند و در یارگیری مرتکب اشتباه شدند تا حریف تیزهوش از این فرصت استفاده کند و به گل تساوی دست پیدا کند.

تعویض های گاریدو برای بهتر شدن

سرمربی پرسپولیس که نمی خواست تیمش در ورزشگاه خانگی امتیاز از دست بدهد دست به چند تعویض زد و بازیکنان هجومی تیمش از جمله ارونوف را به زمین فرستاد تا بتواند به گل برتری دست پیدا کند. با این حال ورود سعید مهری و ارونوف هم نتوانست تاثیر زیادی در بازی هجومی سرخپوشان داشته باشد و در مقابل این پاختاکور بود که در ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر شد و یک بار هم تا گرفتن پنالتی پیش رفت اما داور اعلام آفساید کرد.

تلاش برای گل برتری در دقایق پایانی

سرخپوشان که در آستانه از دست دادن دو امتیاز خانگی بودند در دقایق پایانی فشار روی دروازه پاختاکور را افزایش دادند اما دفاع کم اشتباه حریف و البته کم دقتی بازیکنان پرسپولیس در دادن پاس های نهایی باعث شد حملات سرخ ها بی اثر باقی بماند. در پنج دقیقه وقت اضافه هم تیم ازبکستانی با هدف و هوشمندانه بازی کرد و به شاگردان گاریدو اجازه نداد به گل برتری برسند تا این دیدار با تساوی به پایان برسد و پرسپولیس دو امتیاز خانگی را از دست بدهد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn