تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 22:23
34 بازدید
کد خبر : 332690

استقلال در بازی با السد ۶ تعویض کرد!

استقلال در بازی با السد ۶ تعویض کرد!

استقلال امشب در مقابل السد قطر با ارائه یک بازی ضعیف با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. در جریان این مسابقه، اتفاقی که توجه زیادی را به خود جلب کرد، انجام ۶ تعویض توسط استقلال بود. این تعویض‌ها که با سوالات زیادی همراه شد، در پی مصدومیت شدید ایمان سلیمی از ناحیه سر و

استقلال امشب در مقابل السد قطر با ارائه یک بازی ضعیف با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. در جریان این مسابقه، اتفاقی که توجه زیادی را به خود جلب کرد، انجام ۶ تعویض توسط استقلال بود. این تعویض‌ها که با سوالات زیادی همراه شد، در پی مصدومیت شدید ایمان سلیمی از ناحیه سر و بر اساس قانون فیفا انجام شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ ماجرا از این قرار بود که در وقت‌های اضافی نیمه اول، ایمان سلیمی در برخورد با یکی از بازیکنان السد مصدوم شد. آسیب‌دیدگی او به گونه‌ای بود که بلافاصله نیاز به تعویض پیدا کرد. داور ژاپنی بازی پس از مصدومیت سلیمی سوت پایان نیمه اول را زد و در بین دو نیمه، جواد نکونام، سرمربی استقلال، رافائل سیلوا را به جای او به زمین فرستاد.

علاوه بر این تعویض، استقلال با استفاده از قانونی که فیفا برای مصدومیت‌های از ناحیه سر وضع کرده، توانست ۵ تعویض دیگر نیز انجام دهد. به این ترتیب، محمدحسین اسلامی، گائل کاکوتا، میلاد زکی‌پور، آرمان رمضانی و علیرضا کوشکی نیز در طول نیمه دوم به زمین آمدند. این تعویض‌ها با مجوز پزشک مسابقه و تایید داور انجام شد.

2088746

با این حال، این تغییرات نتوانست در نتیجه بازی تغییری ایجاد کند و استقلال با همان نتیجه ۲ بر صفر از السد شکست خورد. قانون فیفا به تیم‌ها اجازه می‌دهد در صورت مصدومیت بازیکنی از ناحیه سر، یک تعویض اضافه انجام دهند، که در این بازی دلیل مجاز بودن ۶ تعویض استقلال بود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn