تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 0:12
9 بازدید
کد خبر : 332802

پیش بینی آقای گل محقق شد، علیپور روی دور گلزنی افتاد/ پاسی که یک گل می‌ارزید!

پیش بینی آقای گل محقق شد، علیپور روی دور گلزنی افتاد/ پاسی که یک گل می‌ارزید!

به گزارش آفتاب نو، علی علیپور یک مهاجم با تجربه است. او در لیگ هجدهم عنوان آقای گلی را به خود اختصاص داد و برای تجربه بازی در اروپا راهی پرتغال شد. علیپور تابستان امسال به پرسپولیس برگشت در حالی که پیشنهادات دیگری هم داشت. همه از این بازیکن که رکوردهای زیادی در لیگ برتر

به گزارش آفتاب نو، علی علیپور یک مهاجم با تجربه است. او در لیگ هجدهم عنوان آقای گلی را به خود اختصاص داد و برای تجربه بازی در اروپا راهی پرتغال شد. علیپور تابستان امسال به پرسپولیس برگشت در حالی که پیشنهادات دیگری هم داشت.

همه از این بازیکن که رکوردهای زیادی در لیگ برتر دارد، انتظار داشتند که دوباره عنوان آقای گلی را برگرداند. از بعد علیپور دیگر هیچ بازیکن پرسپولیس آقای گل نشده است.

علیپور خیلی زود به آل کثیر ترجیح داده و مهاجم فیکس پرسپولیس شد اما تا بازی برابر آلومینیوم گل نزده و همه می‌دانند یک مهاجم اگر چند بازی گل نزند، از نظر روحی تحت فشار قرار می‌گیرد.

علیپور در گفتگو با خبر ورزشی گفته بود: «آنقدر تجربه دارم که بدانم با زدن گل اول همه چیز دوباره مرتب می‌شود» او برابر آلومینیوم یک پنالتی گرفت که می‌خواست خودش آن را گل کند و بعد هم که بالاخره گلش را زد.

حالا شرایط همانطور شده که علیپور می‌گفت. او در دربی گل نزد اما در دقیقه اول بازی لیگ نخبگان دروازه تیم ازبکستانی را باز کرد. روی پاس تماشایی امیری که خودش به یک گل می‌ارزید!

 حالا علیپور روی نوار گلزنی افتاده و انتظارات به مراتب از او بالاتر است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn