تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 2:53
12 بازدید
کد خبر : 332947

با پرتغالی محبوب سپاهان آشنا شوید

با پرتغالی محبوب سپاهان آشنا شوید

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، سه فصلی هست که ژوزه مورایس پرتغالی هدایت سپاهان را برعهده دارد. در این مدت هوگو آلمیدا دستیار اصلی و به نوعی دست راست مورایس در سپاهان بوده. مربی که دوران پرافتخاری را در تیم ملی پرتغال و باشگاه‌های مختلفی داشته و جزو مفاخر فوتبال

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، سه فصلی هست که ژوزه مورایس پرتغالی هدایت سپاهان را برعهده دارد. در این مدت هوگو آلمیدا دستیار اصلی و به نوعی دست راست مورایس در سپاهان بوده. مربی که دوران پرافتخاری را در تیم ملی پرتغال و باشگاه‌های مختلفی داشته و جزو مفاخر فوتبال ملی پرتغال محسوب می‌شود و البته کاپیتان اسبق تیم ملی پرتغال هم بوده. 

در این بین بد نیست بدانید هوگو آلمیدا به خاطر اخلاق و رفتار خاصش به محبوب‌ترین عضو کادرفنی سپاهان تبدیل شده است. آلمیدا که به خوبی می‌داند چطور باید یک تیم و یک رختکن را کنترل کند، به خاطر مرام و معرفت زیادی که دارد به مربی محبوب سپاهانی‌ها تبدیل شده و بازیکنان این تیم او را حسابی دوست دارند.

گفتنی است سپاهان تحت هدایت مورایس باوجود صدرنشینی در لیگ، بازی آخر مقابل تراکتور را باخته و در اولین بازی سطح دو آسیا مقابل الوحدات اردن شکست خورد و روز سه‌شنبه در دومین بازی این سطح میزبان استقلال تاجیکستان خواهد بود.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn