تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 3:24
53 بازدید
کد خبر : 332975

سرمربی جدید استقلال تا سه روز آینده معرفی می‌شود

سرمربی جدید استقلال تا سه روز آینده معرفی می‌شود

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، تیم استقلال در هفته دوم رقابت های لیگ نخبگان آسیا با نتیجه دو بر صفر از تیم السد قطر شکست خورد. این در حالی بود که در هفته‌های اخیر، هواداران استقلال به دلیل نتایج بد این تیم، خواستار اخراج جواد نکونام شدند که احتمال این می‌رفت پس

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، تیم استقلال در هفته دوم رقابت های لیگ نخبگان آسیا با نتیجه دو بر صفر از تیم السد قطر شکست خورد. این در حالی بود که در هفته‌های اخیر، هواداران استقلال به دلیل نتایج بد این تیم، خواستار اخراج جواد نکونام شدند که احتمال این می‌رفت پس از کسب نتیجه بد مقابل السد قطر، این اتفاق رخ دهد و اتفاقا همین هم شد.

اما پس از پایان دیدار تیم‌های السد و استقلال شایعه ای در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه فرشید سمیعی مدیرعامل تیم استقلال پس از بازی برابر السد به خبرنگاران ایرانی حاضر در ورزشگاه جاسم بن حمد اعلام کرده تا ۳ روز آینده سرمربی جدید استقلال معرفی خواهد شد. اما با وجود این نقل قول، احتمال دارد استقلال در مصاف هوادار با مربی موقت به میدان برود و انتخاب سرمربی خارجی جدید به هفته آینده موکول شود.

گفتنی است استقلال که بازی قبلی خود را مقابل پرسپولیس نیز واگذار کرده بود، شنبه آینده به مصاف هوادار می رود و پس از آن به دلیل فیفا دی، ۱۳ روز در لیگ برتر بازی ندارد.

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn