تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 3:51
20 بازدید
کد خبر : 332994

کاپیتان اسبق در اندیشه انتقام از استقلال!

کاپیتان اسبق در اندیشه انتقام از استقلال!

پاییز سال گذشته استقلال در یکی از بهترین نمایش‌های خود توانست نساجی را با چهار گل شکست بدهد و دقیقاً دقایقی پس از همان بازی بود که مهدی رحمتی از سمت سرمربیگری نساجی کناره‌گیری کرد. کاپیتان اسبق استقلال که با این تیم به افتخارات زیادی هم دست پیدا کرده و ناگفته پیداست که دلش می‌خواهد

پاییز سال گذشته استقلال در یکی از بهترین نمایش‌های خود توانست نساجی را با چهار گل شکست بدهد و دقیقاً دقایقی پس از همان بازی بود که مهدی رحمتی از سمت سرمربیگری نساجی کناره‌گیری کرد. کاپیتان اسبق استقلال که با این تیم به افتخارات زیادی هم دست پیدا کرده و ناگفته پیداست که دلش می‌خواهد روزی تحت عنوان سرمربی روی نیمکت آبی پوشان پایتخت بنشیند ولی چنین شرایطی برایش تاکنون فراهم نشده است.

رحمتی آنقدر در فوتبال ایران تجربه دارد که بداند یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها برای انتخاب سرمربی استقلال (در صورتی که قرار باشد گزینه ایرانی روی نیمکت این تیم بنشیند) نتایج کاندیدهای احراز سمت فوق در بازی مقابل خود استقلال است بنابراین قطعاً شنبه هفته آینده به نیت ارائه بهترین نمایش، شاگردان خود را وارد زمین می‌کند تا هم خاطره شکست تلخ فصل قبل را پاک کند و هم اینکه در گوشه ذهن مدیران استقلال نام خود را حک کرده باشد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn