تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 5:53
5 بازدید
کد خبر : 333080

کلوب| اینستاگرام خودت را ببند تا ستاره فوتبال شوی!

کلوب| اینستاگرام خودت را ببند تا ستاره فوتبال شوی!

در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس و در دربی شمال لندن میان تاتنهام و آرسنال، شاگردان آنژ در خانه مقابل رقیب سنتی و همشهری خود با یک گل بازی را به توپچی ها واگذار کردند تا تیغ تیز انتقادات بیش از پیش آنژ و پسرانش را وارد یک چالش کند. در این حین، پس از

در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس و در دربی شمال لندن میان تاتنهام و آرسنال، شاگردان آنژ در خانه مقابل رقیب سنتی و همشهری خود با یک گل بازی را به توپچی ها واگذار کردند تا تیغ تیز انتقادات بیش از پیش آنژ و پسرانش را وارد یک چالش کند.

در این حین، پس از اتمام بازی هواداران تاتنهام به علت عملکرد ضعیف تیم به صفحه شخصی برخی بازیکنان همچون برنان جانسون حمله کرده و با نظرات توهین آمیز و غیر اخلاقی، از خجالت این پسر ولزی جوان در آمده‌اند. جانسون هم چنین رفتاری از سوی هواداران را برنتابید و خیلی زود دست به کار شد و اینستاگرام و صفحه شخصی خود را در حالت غیر فعال قرار داد.

حدود دو هفته پیش، پپ گواردیولا در مصاحبه ای با شبکه اسکای، اعلام کرد که زمانم را با چرخیدن در فضای مجازی تلف نمی‌کنم و اصلا از اینجور چیزها خوشم نمی‌آید و از آنها دوری می‌کنم: «من فقط یک گوشی در اختیار دارم و تیک تاک، توییتر، اینستاگرام و واتس آپ و برنامه‌هایی از این دست را به هیچ وجه ندارم و به نوعی هیچ کدام از آنها را اصلا بر روی گوشی‌ام نصب نکرده‌ام. تنها یک گوشی دارم و نهایت استفاده از آن ارسال پیامک است! همین!»

گواردیولا هم ثابت کرد که بدون حضور در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام، انسان موفق تری در زمینه کاری و شغلی خود به حساب می‌آید و شاید بتوان گفت که راز درخشش و موفقیت پپ و امثال او، اتفاقاً در دوری و فاصله گرفتن از همین فضای مجازی است. این قضیه به خودی خود موضوع قابل تاملی محسوب می‌شود اما در رسانه ها و مطبوعات، به تأثیرات آن بر ذهن و جسم فوتبالیست ها کمتر پرداخته شده و به ندرت درباره آن حرف به میان می‌آید.

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn