تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 7:29
55 بازدید
کد خبر : 333146

آبی‌ها تخلفی انجام ندادند/ راز تعویض ششم استقلال چه بود؟

آبی‌ها تخلفی انجام ندادند/ راز تعویض ششم استقلال چه بود؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، استقلال در شبی که بازیکنان تعویضی‌اش هم مثل نفرات ثابت فروغ چندانی نداشتند، با دو گل مغلوب السد شد. نکته عجیب این بازی جایی بود که جواد نکونام قانونا اجازه ۵ تعویض را داشت اما یک تغییر اضافه‌تر هم در جریان بازی ایجاد کرد که همین شائبه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، استقلال در شبی که بازیکنان تعویضی‌اش هم مثل نفرات ثابت فروغ چندانی نداشتند، با دو گل مغلوب السد شد. نکته عجیب این بازی جایی بود که جواد نکونام قانونا اجازه ۵ تعویض را داشت اما یک تغییر اضافه‌تر هم در جریان بازی ایجاد کرد که همین شائبه غیرقانونی بودن اقدام کادرفنی آبی پوشان را به وجود آورده است. اما ماجرای ۶ تعویض استقلال چه بود؟

در قوانین فیفا آمده اگر بازیکنی از ناحیه سر دچار ضربه و آسیب دیدگی باشد، می‌تواند تبدیل به تعویض مازاد تیم شود. یعنی بیرون کشیدن او و فرستادن نفر جایگزین، جزو محدودیت‌های تعویضی یک تیم محسوب نمی‌شود. مربیان استقلال هم پس از برخوردی که ایمان سلیمی در لحظات پایانی نیمه نخست با مدافع السد داشت، او را بین دو نیمه از زمین بیرون آوردند و رافائل سیلوا را جایگزینش کردند که این تعویض به عنوان تغییر پزشکی محاسبه می‌شود. به همین دلیل هم نکونام توانست ۵ تعویض دیگر هم انجام دهد و این کار او کاملا قانونی بود. هرچند حتی با وجود شخم زدن بیش از نیمی از ترکیب، بازهم آبی‌ها در کسب نتیجه ناکام بودند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn