تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 8:31
15 بازدید
کد خبر : 333209

شهادت ۳ مأمور پلیس در سیستان و بلوچستان

شهادت ۳ مأمور پلیس در سیستان و بلوچستان

بازدید:۲۲۶  صد آنلاین | سه نفر از مأموران پلیس در جریان سه حادثه جداگانه در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.  به گزارش صد آنلاین،  شامگاه یک‌شنبه یکی از مرزبانان جنوب‌شرق کشور به نام ستوان دوم «امیرمحمد امیری» هنگام پایش مرزی با شلیک اشرار مسلح از آن سوی مرز هدف قرار گرفت و به شهادت رسید.

شهادت ۳ مأمور پلیس در سیستان و بلوچستان

بازدید:۲۲۶

 صد آنلاین | سه نفر از مأموران پلیس در جریان سه حادثه جداگانه در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند. 

به گزارش صد آنلاین،  شامگاه یک‌شنبه یکی از مرزبانان جنوب‌شرق کشور به نام ستوان دوم «امیرمحمد امیری» هنگام پایش مرزی با شلیک اشرار مسلح از آن سوی مرز هدف قرار گرفت و به شهادت رسید. شهید ستوان‌دوم امیرمحمد امیری اهل شهرستان درگز بود. 

 

در جریان حادثه‌ای دیگر که در هنگ مرزی جکیگور اتفاق افتاد یک مرزبان دیگر نیز در حمله گروهک‌های تروریستی مسلح به شهادت رسید. سردار رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: مأموران گروهان مرزی مورتان هنگ مرزی جکیگور در حال حمل جیره غذایی مرزبانان در حوالی روستای پشامک شهرستان راسک بودند که مورد حمله گروهک تروریستی قرار گرفتند و مرزبانان با آن‌ها درگیر شدند. سردار شجاعی با اشاره به آتش سنگین مرزداران و تحمیل تلفات احتمالی به گروهک تروریستی گفت: در این حمله سرباز وظیفه «مهدی بلوچی» از مأموران هنگ مرزی جکیگور به شهادت رسید. 

 

 

وی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری عاملان شهادت مرزبانان وظیفه‌شناس آغاز شده است، خاطرنشان کرد: تروریست‌های کوردل بدانند با حملات ناجوانمردانه و به شهادت رساندن مأموران پلیس عزم ما بیش از پیش برای مقابله با اقدامات کور تروریست‌ها و اشرار مسلح مستحکم‌تر شده و امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و دشمنان قسم‌خورده نظام نخواهند توانست به اهداف شوم و شیطانی خود که ایجاد ناامنی و برهم زدن امنیت مردم است، برسند. 

 

‌شهید وظیفه «مهدی بلوچی» اهل سنت مجرد و ساکن استان سیستان و بلوچستان شهرستان نیکشهر بود. 
در جریان حادثه‌ای دیگر که شامگاه یک‌شنبه اتفاق افتاد استواریکم «رامین ولایتی» از مأموران یگان تکاوری شهرستان خاش توسط تروریست‌های مسلح گروهک تروریستی جیش‌الظلم ترور شد که تحقیقات پلیس برای بازداشت عاملان حادثه جریان دارد.

 

مهر

 

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn