تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 9:37
16 بازدید
کد خبر : 333268

برای عملیات زمینی اسرائیل آماده‌ایم

برای عملیات زمینی اسرائیل آماده‌ایم

یک منبع پارلمانی وابسته به حزب‌الله تاکید کرد: آماده هستیم آنچه سید حسن نصرالله، دبیرکل سازمان ملل آغاز کرد، بر اساس همان سازوکار تکمیل کنیم و آن را به سرانجام خواهیم رساند. یک منبع پارلمانی در حزب‌الله لبنان در واکنش به آنچه آغاز عملیات زمینی صهیونیست‌ها خوانده شده به العربی الجدید گفت: ما هرگونه تهاجم

یک منبع پارلمانی وابسته به حزب‌الله تاکید کرد: آماده هستیم آنچه سید حسن نصرالله، دبیرکل سازمان ملل آغاز کرد، بر اساس همان سازوکار تکمیل کنیم و آن را به سرانجام خواهیم رساند.

حزب‌الله لبنان: برای عملیات زمینی اسرائیل آماده‌ایمحزب‌الله لبنان: برای عملیات زمینی اسرائیل آماده‌ایم

یک منبع پارلمانی در حزب‌الله لبنان در واکنش به آنچه آغاز عملیات زمینی صهیونیست‌ها خوانده شده به العربی الجدید گفت: ما هرگونه تهاجم زمینی اسرائیل را زیر نظر داریم و آماده هستیم.

وی افزود: ما قبلاً در مورد این سناریو صحبت کرده بودیم.

به گفته این منبع، حرف همیشه برای میدان باقی خواهد ماند و مقاومت همچنان همه توانمندی‌ها به ویژه توان نظامی را دارد.

در اواخر شب دوشنبه و بامداد سه‌شنبه، شورای کوچک وزیران امور سیاسی و امنیتی (کابینه) مرحله بعدی عملیات نظامی در لبنان را تصویب کرد.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که وزرا در جلسه بحث و گفت‌وگو نسبت به درز اطلاعاتی که از سوی آمریکایی‌ها در مورد تهاجم زمینی منتشر شد، پس از دریافت اخبار به‌روزرسانی این موضوع از سوی رژیم صهیونیستی، اعتراض کردند.

تعدادی از وزرا تعجب کردند که چرا سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل حتی قبل از شروع جلسه به این تهاجم اشاره کرد. آنها توضیحی دریافت کردند که لازم است در مورد گزارش‌های مختلف رسانه‌های خارجی اظهار نظر کنند.

دنیل هاگاری سخنگوی ارتش اشغالگر شب گذشته صحبت کرد و گفت: درخواست داریم هیچ گزارشی از عملیات منتشر نشود تا جان نیروهایمان حفظ شود. تنها گزارش‌های رسمی را دنبال کنید و از انتشار شایعه‌های غیرمسؤولانه پرهیز کنید.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn