تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 10:26
181 بازدید
کد خبر : 333313

زمانی که بازیکنان بوسنیایی را گرفتیم قرار بود نکونام نباشد

زمانی که بازیکنان بوسنیایی را گرفتیم قرار بود نکونام نباشد

احمد شهریاری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال امروز (سه‌شنبه) پس از بازگشت کاروان آبی‌پوشان به ایران در جمع خبرنگاران با اشاره به شکست استقلال مقابل السد قطر در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا ، اظهار داشت: هیأت‌مدیره باشگاه امروز تشکیل جلسه خواهد داد تا سرنوشت سرمربی استقلال مشخص شود. وی در پاسخ به این پرسش

احمد شهریاری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال امروز (سه‌شنبه) پس از بازگشت کاروان آبی‌پوشان به ایران در جمع خبرنگاران با اشاره به شکست استقلال مقابل السد قطر در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا ، اظهار داشت: هیأت‌مدیره باشگاه امروز تشکیل جلسه خواهد داد تا سرنوشت سرمربی استقلال مشخص شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گزینه‌های خارجی مطرح شده در رسانه‌ها برای جانشینی جواد نکونام حقیقت دارد یا خیر ؟ گفت: هیچ کدام از نام‌های مطرح شده را تائید نمی‌کنم.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: به خودم نمره قبولی نمی‌دهم اما در این مدت بهترین کارها برای برای استقلال انجام شد. تغییر سرمربی استقلال در هفته سوم لیگ برتر منطقی نبود. وقتی سرمربی‌ای دارید که ۳ سال قرارداد دارد و یکصد میلیارد هزینه اوست چه کاری می‌کنید؟

وی درباره جذب بازیکنان بوسنیایی در ابتدای فصل بدون هماهنگی با جواد نکونام گفت: در آن برهه زمانی من این بازیکنان را گرفتم، همان‌طور که در طول تاریخ بازیکنان دیگری را نیز گرفتم. در آن برهه زمانی قرار بود بنا به دلایلی که نمی‌شود آن را بیان کرد جواد نکونام در استقلال نباشد، برخی مسائل سری و محرمانه است که نمی‌توان آنها را بازگو کرد، مسایل امنیتی در برخی کشورها وجود دارد که آنها بعد از ۲۰ سال افشا می‌شود، باز هم می‌گویم قرار بود نکونام نباشد و بعد از آن مجوز حضور وی بر روی نیمکت استقلال صادر شد. بازیکنانی که جذب شدند کیفیت خوبی داشتند و اینکه نکونام آنها را از نظر فنی تائید نکرد نظرش به عنوان سرمربی استقلال بود.

شهریاری ادامه داد: هلدینگ خلیج فارس در این مدت که مالکیت استقلال را بر عهده گرفته بسیار خوب عمل کرده است، شما نمی‌دانید پیش از آنکه هلدینگ خلیج فارس استقلال را تحویل بگیرد در این باشگاه چه خبر بوده است.

وی افزود: بنده از سوی هیات مدیره باشگاه استقلال به عنوان رئیس انتخاب شدم و در خدمت دوستان هستم و طبیعی است که در تصمیمات باشگاه نقش داشته باشم. می‌خواهید نقش نداشته باشم؟

وی در پایان گفت: بهترین تیم را برای استقلال بستیم، اگر استقلال نتوانست نتیجه بگیرد به عوامل دیگر بستگی دارد، باید تیم به هماهنگی کامل دست پیدا کند و به طور حتم روزهای خوبی در انتظار استقلال خواهد بود.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn