تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 12:55
12 بازدید
کد خبر : 333455

اسکوچیچ: امیدوارم بازی به هر نحوی برگزار شود

اسکوچیچ: امیدوارم بازی به هر نحوی برگزار شود

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که تیم موهان باگان هند برای دیدار با تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا به ایران سفر نکرده است، امروز کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه برگزار شد و دراگان اسکوچیچ در مقابل خبرنگاران تبریزی حضور پیدا کرد تا پاسخ سوالات آنها را بدهد. صحبت‌های اسکوچیچ را در ادامه می‌خوانید:

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که تیم موهان باگان هند برای دیدار با تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا به ایران سفر نکرده است، امروز کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه برگزار شد و دراگان اسکوچیچ در مقابل خبرنگاران تبریزی حضور پیدا کرد تا پاسخ سوالات آنها را بدهد.

صحبت‌های اسکوچیچ را در ادامه می‌خوانید:

* صحبت‌های ابتدایی؟
روز همگی به‌خیر. درباره بازی چیز خاصی نمی‌توانم بگویم‌. آماده بازی هستیم‌. رقابت‌های آسیایی شانس نشان دادن تیم‌مان در سطح بالاتری را به ما می‌دهد اما متاسفانه تیم حریف هنوز اینجا حاضر نشده و امیدوارم تا فردا این اتفاق بیفتد و بیایند تا به اعتبار این رقابت‌ها خدشه‌ای وارد نشود. اهداف بزرگی در این رقابت داریم و امیدوارم بازی به نحوی که هست، فردا برگزار شود. قطعا این شرایط برای ما هم مشکل‌ساز است، چون مطمئن نیستیم بازی فردا قرار است برگزار شود یا نه و این موضوع ما را به شک می‌اندازد که روند آماده‌سازی‌مان برای رقابت بعدی باید به چه شکلی باشد. مسلما از شرایطی که الان به وجود آمده خوشحال و راضی نیستم، اما خوش‌بینم که این بازی به نحوی انجام شود.

* شناخت از تیم هندی؟
البته که تیم حریف را می‌شناسم و بازی آنها را دیدم و باتوجه به اینکه در خانه بازی می‌کنیم، دوست داشتیم ببریم اما فعلا شرایط نامشخص است. در مورد جزئیات تاکتیکی نمی‌توانم چیزی بگویم.

ادامه دارد

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn