تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 13:20
5 بازدید
کد خبر : 333481

امیدوارم تیم هندی تا فردا به ایران بیاید/ به برگزاری مسابقه خوش‌بینم!

امیدوارم تیم هندی تا فردا به ایران بیاید/ به برگزاری مسابقه خوش‌بینم!

دراگان اسکوچیچ سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار مقابل موهان باگان گفت: درباره بازی چیز خاصی نمی‌توانم بگویم‌. آماده بازی هستیم‌. رقابت‌های آسیایی شانس نشان دادن تیم‌مان در سطح بالاتری را به ما می‌دهد اما متاسفانه تیم حریف هنوز اینجا حاضر نشده و امیدوارم تا فردا این اتفاق بیفتد و بیایند تا به اعتبار

دراگان اسکوچیچ سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار مقابل موهان باگان گفت: درباره بازی چیز خاصی نمی‌توانم بگویم‌. آماده بازی هستیم‌. رقابت‌های آسیایی شانس نشان دادن تیم‌مان در سطح بالاتری را به ما می‌دهد اما متاسفانه تیم حریف هنوز اینجا حاضر نشده و امیدوارم تا فردا این اتفاق بیفتد و بیایند تا به اعتبار این رقابت‌ها خدشه‌ای وارد نشود.

او ادامه داد: اهداف بزرگی در این رقابت داریم و امیدوارم بازی به نحوی که هست، فردا برگزار شود. قطعا این شرایط برای ما هم مشکل‌ساز است، چون مطمئن نیستیم بازی فردا قرار است برگزار شود یا نه و این موضوع ما را به شک می‌اندازد که روند آماده‌سازی‌مان برای رقابت بعدی باید به چه شکلی باشد. مسلما از شرایطی که الان به وجود آمده خوشحال و راضی نیستم، اما خوش‌بینم که این بازی به نحوی انجام شود.

او درباره عدم حضور تیم هندی گفت: دلیل حضور نیافتن تیم هندی در اینجا چه هست، موضوع صحبت نیست و دلیلش را دقیقا نمی‌دانم. حقیقت این است که الان دو باشگاه دیگر برای برگزاری بازی‌های آسیایی در ایران حضور دارند، هم دیروز بازی برگزاری شد و هم امروز قرار است بازی آسیایی در ایران برگزار شود که نشان می‌دهد مشکلی از این بابت وجود ندارد. من هم الان دنبال یافتن دلیل این موضوع که چرا این تیم اینجا نیامده نیستم و امیدوارم هر طور شده لحظه آخر هم شده خودشان را برسانند. فکر می‌کنم قشنگ‌تر و زیبنده‌تر است که تیمی که نیامده، دلیلش را بگوید. در نهایت امیدوارم هر طور شده برای بازی اینجا حاضر شوند و بازی فردا برگزار شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn